Veronika Římalová vede zákaznickou podporu ESET

Praha 27. února 2019 – Vedení zákaznického servisu společnosti ESET převzala Veronika Římalová. Do nové pozice přináší zkušenosti z vedení obchodního týmu a klientského centra. Ve  funkci manažerky zákaznické podpory bude mít za úkol zlepšení procesů při komunikaci se zákazníky společnosti ESET.

Zákaznickou podporu naši uživatelé dlouhodobě hodnotí velmi kladně. Mojí ambicí je její úroveň ještě zvýšit. Jedním z prvních kroků bude série interních technických školení. Věříme, že dobře proškolený tým je pro zákazníka skvělý benefit. Spolu s tím se budeme primárně soustředit na optimalizaci procesů v rámci oddělení zákaznické podpory, které povedou ke kratší reakční době a spokojenějším zákazníkům,“ říká Veronika Římalová.

Veronika Římalová (30) studovala na Vysoké škole ekonomie a managementu. Do společnosti ESET přichází ze společnosti Národní pokladnice, kde vedla obchodní týmy pro český a slovenský trh.  Předtím působila sedm let v pojišťovně Slavia, kde se za tři roky vypracovala na manažerku klientského centra. Ve volném čase závodí v rallye jako navigátorka a cestuje.

O společnosti ESET

Společnost ESET již od roku 1987 vyvíjí bezpečnostní software pro domácí i firemní uživatele. Ten drží rekordní počet ocenění a díky němu může více než 100 milionů uživatelů bezpečně objevovat možnosti internetu. Široké portfolio produktů ESET pokrývá všechny populární platformy včetně mobilních a poskytuje neustálou proaktivní ochranu při minimálních systémových nárocích. ESET se stal první společností, která díky dlouhodobě vysoké úrovni ochrany získala 100 ocenění prestižního magazínu Virus Bulletin VB100. Za těmito úspěchy stojí zejména dlouhodobé investice do vývoje. Jen v České republice nalezneme tři vývojová centra a to v Praze, Jablonci nad Nisou a Brně. Společnost ESET má lokální zastoupení v Praze, celosvětovou centrálu v Bratislavě a disponuje rozsáhlou sítí partnerů ve více než 200 zemích světa.

Reklamy
Označeno tagem