Jarní Jarmark OnaDnes.cz otevře brány k výhodným nákupům pro dobrou věc už v sobotu 16. března od 9.00 hodin

Na Výstavišti v pražských Letňanech se tuto sobotu (16.3.) od 9.00 do 17.00 hod. uskuteční v pořadí už 22. Jarmark OnaDnes.cz, největší módní bazar v Česku, na němž své věci tradičně prodávají čtenářky webu OnaDnes.cz mediální skupiny MAFRA. Kromě výhodných nákupů, dobrého jídla a zábavy na místě opět nebude chybět charitativní aukce, do níž kousky ze svého šatníku přispějí i známé osobnosti. Výtěžek z celé akce tentokrát pomůže na cestě do života mladým lidem, kteří kvůli nepřízni osudu vyrůstali v dětském domově. Jarní ročník tohoto tradičního a největšího bazaru v Česku pořádá společnost MAFRA, a.s. ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem.

Osobně na Jarmark OnaDnes.cz zavítá Tereza Maxová, topmodelka a patronka Nadace Terezy Maxové dětem, s níž společně pomůžeme mladým lidem při odchodu z dětského domova. Tři hlavní hrdinové letošních příběhů – Lukáš, Petr a Zuzka, přijedou akci osobně podpořit až z Potštejna na Moravě.

Prodávat kousky ze skříně své i svých kamarádek bude zpěvačka Bára Basiková, přijde i lékařka Kateřina Cajthamlová a režisérka Karin Krajčo Babinská. Oblečení do aukce věnovaly herečky Simona Stašová, Zlata Adamovská a Kateřina Klausová, moderátorky Lejla Abbasová, Klára Doležalová a Ivana Kulhánková, zpěvačka Petra Janů či zpěvák Martin Harich.

Na Jarmarku bude také představena lyžařská kombinéza Ester Ledecké, která bude předmětem charitativní aukce na portálu iDNES.cz pořádané koncem března ve prospěch Nadace Terezy Maxové dětem.

Generálním partnerem Jarmarku OnaDnes.cz je Čekankový sirup.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy