Seriál Za oponou z divadelního zákulisí premiérově na iDNES KINO už v neděli 17. března

Portál iDNES KINO mediální skupiny MAFRA už tuto neděli, 17. března, od 18 hodin uvede první díl očekávaného komediálního seriálu „Za oponou“. V hlavních rolích seriálu z divadelního zákulisí zapadlého pražského divadla Blancharde se představí Hynek Čermák, Kamil Halbich a Jaroslav Plesl. Prvotřídní herecké obsazení doplní Lenka Krobotová, Jana Pidrmanová, Simona Babčáková, Anna Stropnická, Julie Šurková, Pavel Rímský, Radek Kuchař a další. Deset epizod, každou se stopáží zhruba 15 minut, mohou diváci na iDNES KINO sledovat pravidelně každou neděli ve stejný čas.

„Seriál se odehrává v prostředí divadla, kam přijde nový ředitel a srovná všechny do latě. Je velmi vulgární, ale to by mělo být v kontrastu s tím, že v divadle jsou všichni neschopní. Herci zkrátka doufají, že jim všechno projde. Hraju sekretářku, která je trochu uťáplá, ale přitom je prvním nárazníkem pro všechny, kteří jdou za šéfem,“ uvedla ke své roli v seriálu herečka Anna Stropnická.

Nového ředitele divadla Blancharde ztvárnil Hynek Čermák. Jako ředitel Petr Kaluža ihned po nástupu zjišťuje tristní stav divadla i ansáblu, čemuž hodlá udělat přítrž a chce divadlu vrátit jeho zašlou slávu. Střet dvou zcela odlišných světů se promítne nejen do vztahu s původním režisérem divadla Jeanem Augustou (Kamil Halbich), ale také v nečekaně tuhém odporu celého souboru.

Jednoho z členů ztvárnil herec Jaroslav Plesl, který o své roli řekl: „Kamil Pstroužek je velmi netalentovaný herec, nicméně je přesvědčený o pravém opaku. Jeho největší schopností je talent na průšvihy. Mám vlastně docela rád tyhle role pitomců a outsiderů. Ty se hrají skoro za odměnu.“

Režisérem a zároveň autorem námětu je Dan Pánek, scénář napsal Jakub Dušek. Produkci zajišťuje společnost UNO Praha s.r.o.

Natáčení probíhalo od prosince roku 2018 v reálných lokacích Branického divadla, ale také v pražských barech a kavárnách.

Seriál Za oponou poběží také na programu ÓČKO STAR, a to každé úterý od 19. března 2019, vždy od 22.00 hodin.

Portál iDNES KINO se po letošním redesignu zaměřuje výhradně na produkci hraných seriálů. Ostatní pořady dříve uváděné pod hlavičkou iDNES KINO doplnily obsah videoplatformy iDNES.tv.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy