Českou pobočku společnosti Adform, otevřené a nezávislé reklamní technologické platformy obsluhující mediální agentury, trading desky, zadavatele a vydavatele po celém světě, posiluje Terezie Říhová. Do Adform se vrací po dvou letech strávených v Seznam.cz. Na starosti bude mít kompletní péči o klíčové mediální agentury a velké české i zahraniční klienty využívající Adform řešení.
Terezie Říhová poprvé nastoupila do Adform v roce 2015. Během půlročního působení ve vývojovém centru Adform v litevském Vilniusu se seznámila se základními principy správy online reklamních kampaní jak na českém, tak na skandinávském trhu. Následně měla v pražské pobočce na starosti vytváření a koordinaci přímých kampaní v platformě Adform. V posledních dvou letech pracovala ve společnosti Seznam.cz, kde zodpovídala za správu RTB reklamních kampaní, komunikaci s technologickými partnery a později se zaměřila na rozvoj spolupráce s českými mediálními agenturami v oblasti RTB.
„Jsme moc rádi, že se Terezie rozhodla vrátit zpět do naší firmy. Věříme, že u nás dokáže zhodnotit své zkušenosti z oblasti online reklamy i z prostředí přední české internetové firmy a přispěje k dalšímu zkvalitňování servisu poskytovaného našim klientům,” říká Michael Štádler, obchodní ředitel pro Českou republiku v Adform.
Říhová vystudovala Mediální studia na Univerzitě Karlově a úspěšně absolvovala také obor Bezpečnostně právní studia na Policejní akademii. První pracovní zkušenosti z mediálního odvětví nasbírala během studií jako stážistka v České televizi a zpravodajském serveru Echo24.cz.
O společnosti Adform
Adform je jednou z vedoucích technologických společností v oblasti digitální reklamy. Poskytuje integrovanou “software-as-a-service” platformu pro nákup, správu a výdej digitální reklamy. Adform full-stack řešení obsahuje Data Management Platformu, Demand Side Platformu a Ad Serving Platformu s pokročilou analytikou, reportingem a kreativními nástroji, které umožňují řízení vysoce efektivních globálních reklamních kampaní. Adform byl založen v Dánsku v roce 2002 a jeho portfolio klientů zahrnuje přední světové agentury, přímé klienty, konzultační firmy a vydavatele. Více se můžete dozvědět na adform.com nebo join.adform.com.