Agentura Pragonauts se sloučí s mateřským Adexpresem

19. března 2019, Praha – Vývojářská agentura Pragonauts se stala součástí své mateřské agentury Adexpres ze sítě Dentsu Aegis Network. Její portfolio služeb, mezi které patří především vývoj mobilních aplikací a chatbotů, tak doplní kompletní nabídku digitální agentury pod vedením Jana Galgonka. Tým teď už bývalého šéfa Pragonauts Lukáše Hykla se osamostatní pod novou značkou We.builders a bude s Dentsu Aegis Network i nadále spolupracovat externě. Adexpres zatím značku Pragonauts zachová, obě agentury budou mít společné vedení.

„Chatboty a mobilní aplikace se staly běžnou součástí kampaní. V Adexpresu s nimi ve strategiích pracujeme prakticky denně a věříme, že už dnes není důvod mít na tuto marketingovou činnost specializovanou agenturu. Integrace pod naši strategickou digitální agenturu nám navíc poskytuje prostor s těmito technologiemi v rámci marketingových mixů pracovat ještě intenzivněji, protože je nebudeme vyčleňovat jako něco speciálního,“ uvedl na adresu integrace ředitel Adexpresu Jan Galgonek.

Za kampaň pro Philips, která chatbota využívala, dostal Adexpres v listopadu zlatou Effie.

„Sloučení pod jednu agenturu je logickým krokem. Zvlášť když se jedná o agenturu digitální, která s chatboty a mobilními aplikacemi pracuje. V tak velké síti, jako je Dentsu Aegis Network, dává smysl konsolidovat nabídku služeb do větších agentur, které tak mohou klientovi poskytnout v daném segmentu full-service. Můj tým se rozhodl jít cestou menších, specializovaných projektů, proto jsme také založili náš technologický butik We.builders. S Adexpresem budeme ale nadále úzce spolupracovat,“ okomentoval spojení agentur bývalý ředitel Pragonauts Lukáš Hykl.

Pro ředitele Dentsu Aegis Network Petra Chajdy je spojení obou agentur dalším krokem k posílení technologického zázemí původních komunikačních agentur, které skupina získala v rámci akvizice Adexpres Group v roce 2016. „Technologie hrají v dnešním marketingu klíčovou roli a my se snažíme tuto pozici maximálně podpořit. Zároveň ale dává smysl integrovat specializované, často technologické, agentury do větších celků, které mohou díky své reputaci a klientele s těmito technologiemi intenzivně pracovat. To je dlouhodobá strategie Dentsu Aegis Network po celém světě,“ řekl Chajda.

Vývojářskou agenturu Pragonauts, původně Mobile Internet, založili v roce 2010 Lukáš Hykl a Jiří Psota. V roce 2014 se stala součástí skupiny Adexpres Group pod vedením Jana Galgonka, kterou v roce 2016 koupilo Dentsu Aegis Network.

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 45 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Bistro Social, Gong PR, Vizeum, Carat, Isobar, iProspect, dentsu X, Amnet, Amplifi a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com

O agentuře Adexpres

Adexpres je strategická digitální mediální agentura, která díky inovativnímu přístupu a moderním technologiím vytváří marketingové strategie a dodává úspěšná řešení pro digitální budoucnost svých klientů. Vizí Adexpresu je objevovat nové cesty pro efektivní komunikaci klientů se svými zákazníky skrze digitální média a provádět klienty a jejich byznys modely digitální transformací. Adexpres je nejpočetnější digitální mediální agentura na českém trhu. Mezi její klienty patří Sazka, Lenovo, Philips nebo skupina KKCG. www.adexpres.com