Projekt ŠKODA (Un)covered od Isobaru oceněn v rámci Innovation Award 2021

Agentura Isobar Česká republika bodovala v prestižní soutěži Dentsu Innovation Award 2021 s projektem pro ŠKODA AUTO s názvem ŠKODA (Un)covered. V celosvětovém klání na sebe strhla pozornost v kategorii Breakthrough Strategic Ideas oceňující nápady, které pro klienty znamenají strategický skok vpřed. Hodnotí se především originalita, inovativní přístup, vše podpořené silnou myšlenkou. Výsledná práce musí pomáhat zadavatelům řešit netradiční potřeby zákazníků, prorazit s novým produktem, na nový trh nebo navázat kontakt s novými spotřebiteli.  

Cílem našeho projektu bylo představit nejtajnější oddělení ve ŠKODA AUTO zabývající se výrobou prototypů a modelů. Výsledky jejich práce veřejnost vidí vždy s několikaletým zpožděním při slavnostních odhaleních. I zde však zůstává řada věcí skryta,“ poodhaluje zadání Jan Rídl, Creative Director agentury Isobar.

Video, které v rámci projektu vzniklo a které porota Innovation Awards ocenila jako jedno z nejlepších, představuje oddělení, interně známé pod zkratkou EGV. Právě v něm se tvoří budoucnost automobilky, a proto podléhá největšímu utajení. Agentura Isobar se na projektu podílela od úplného počátku, od prvotního nápadu, po finální realizaci. Výsledný film využívá společnost ŠKODA k interní komunikaci, v HR kampaních a pro prezentaci odborné veřejnosti. 

“Umístění mezi nejlepšími světovými pracemi znamená velký úspěch nejen pro český Isobar, ale celé české Dentsu, protože prosadit se mezi stovkami soutěžících ze všech 143 světových trhů, na kterých působíme, je neuvěřitelně obtížné. Ale stejně jako bylo pro nás velkou výzvou vytvořit video “Top Secret” oddělení ŠKODA AUTO, věřili jsme, že má obrovský potenciál uspět i navzdory ohromné konkurenci,” konstatuje Michal Kotulek, Creative Director agentury Isobar.

ŠKODA AUTO je dlouholetým klientem Isobaru a v agentuře vznikla také celá řada dalších úspěšných inovativních a kreativních projektů pro tuto automobilku, např. virtuální placement vozů Škoda Kamiq a Scala při přímých přenosech z IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji juniorů 2020 nebo kampaň Škoda NejMix, v rámci které vzniklo devět cover verzí songu Já na to mám. Za zmínku stojí i oceňovaná HR kampaň “Backendstories” oslovující IT publikum sci-fi povídkami na míru. Nebo emotivní vánoční kampaň na téma electromobility.

Odkaz na case study s videem: https://www.dropbox.com/s/i9tt3s5cgxr8qdl/BIS005_CS-EGV_07ip-7.mp4?dl=0

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina dentsu international jako součást japonské dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize dentsu je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne dentsu international operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 45 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, Spectra a Vizeum. www.dentsuaegisnetwork.com