Nová kampaň představuje benefity glo hyper+ prostřednictvím zábavných kontrastů

Praha – Svět tabákového průmyslu se stále častěji zaměřuje na produkty, které pro uživatele představují potenciálně menší riziko. Společnost British American Tobacco (BAT) právě uvádí na trh své nové zařízení na zahřívání tabáku pod označením gloTM hyper+. Pro vytvoření značkové kampaně se BAT spojila s kreativní agenturou Isobar, členem skupiny dentsu international.

Klíčovým úkolem kreativní agentury bylo najít vhodný způsob, jak vyzdvihnout jedinečné vlastnosti nového gloTM hyper+ . Zpracování zadání zároveň muselo splňovat požadavky všech relevantních právních předpisů a vnitřních směrnic BAT, jak popisuje Client Servis Director agentury Ondřej Vataščin.

Styl komunikace vsadil na silnou vizuální exekuci a humor. Vznikla mini série čtyř 15sekundových spotů určených pro sociální sítě a další online kanály. Každý příběh je věnovaný jiné silné stránce produktu: dlouhé výdrži bez přerušování, funkci Boost, jednoduchému ovládání a snadnému čištění. Spojujícím prvkem je dvojice pracovně přezdívaná Mrs. a Mr. glo, která si umí, na rozdíl od konkurence, se vším snadno poradit. Lehkost, nápad a hlavně zábava jsou u nich vždy na prvním místě. Stačí jen stisknout animovaný “gloTM button”, symbolický prvek značky, kterým se jednoduše ovládá i samotné zařízení gloTM hyper+.

Pro ztvárnění barevného světa gloTM hyper+ si BAT a kreativní agentura vybraly produkci Punkfilm a režiséra Pavla Soukupa s nezaměnitelným artovým rukopisem. 

Spoty budou nasazené na video platformách a sociálních sítích, kde se jistě dočkají podpory ze strany spolupracujících umělců a samotných fanoušků značky gloTM. „Nové, ještě stylovější, zařízení gloTM hyper+ nabízí několik unikátních vlastností, které posouvají zážitek z užívání zahřívaného tabáku na další úroveň. Po stisknutí tlačítka čeká spotřebitele mnohem intenzivnější zkušenost, zároveň za cenu, která je bezkonkurenční. Věřím, že tato netradiční kampaň napomůže ještě větší popularitě gloTM u českých zákazníků,“ dodává na závěr Digital Executive BAT Alan Ostárek.

Obrazové podklady: https://www.youtube.com/channel/UCxTFimMuEtjrbbJeJcw1qig

Název kampaně: gloTM hyper+

Klient: BAT

Kreativní agentura: Isobar Czech Republic, člen skupiny dentsu international

Executive Creative Director: Pavel Flégl

Strategy Director: Tomáš Preněk

Idea Maker / Copywriter: David Podhola 

Head of Art: Marek Pařízek

Graphic Motion Designer: Igor Pašek

Account Director: Ondřej Vataščin

Agency Producer: Ivica Šúrová

Social Media: Petra Juranová

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina dentsu international jako součást japonské dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize dentsu je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne dentsu international operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 45 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com