České firmy poprvé vystoupí na Email Evolution Conference

Zástupci společností Mailkit, Notino a Etnetera Activate vystoupí na Email Evolution Conference, která se bude virtuálně konat 5.-6. května 2021. Jedná se o první vystoupení českých společností na této prestižní e-mail marketingové konferenci. Přednášky pro ni vybírá panel odborníků z přihlášek podaných marketéry v průběhu roku a téma, které přednesou čeští specialisté, porotu zaujalo.

Ředitel společnosti Mailkit Jakub Olexa bude společně s Veronikou Šklíbovou, která má na starosti CRM a e-mailing ve firmě Notino a e-mailingovým specialistou Pavlem Polou z Etnetera Activate, prezentovat unikátní řešení, které Notino používá pro přípravu a odbavování více než 120 e-mailingových kampaní týdně ve více než 20 jazycích.

Notino je největší evropský e-commerce hráč v oblasti parfémů a kosmetiky, který působí ve 24 zemích. Během posledních několika let se muselo Notino vyrovnat s mnohými výzvami v marketingu, které byly způsobeny tím, že působí na tak velkém množství trhů.

Díky pokrokovému řešení zvládnou více než 120 rozesílek týdně (až 6 kampaní ve více než 20 jazycích) obsloužit pouze dva lidé. Notino navíc prošlo celosvětovým rebrandingem. Názvy e-shopu se v jednotlivých zemích sjednotily pod značkou Notino.

Vše výše uvedené představuje významnou výzvu, kde je mimo jiné potřeba vyřešit i to, aby uživatelé zůstali aktivní a zapojení. Skrze tzv. engagement analysis Notino průběžně vyřazuje uživatele, kteří na dřívější rozesílky nereagovali. S pomocí strojového učení a analýzy velkého množství dat se daří objevovat i okrajové segmenty. Díky tomu, že Notino využívá moderní technologie, se mu daří být ještě blíže svým zákazníkům a tím také navyšovat prodeje.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS, Wunderman Thompson či Copy General.

Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě ANA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.

O společnosti Etnetera Activate a.s.

Společnost Etnetera Activate je součástí podnikatelské skupiny Etnetera Group, která se specializuje na rozvoj digitální formy podnikání svých klientů. Etnetera Activate staví svoje podnikání na konceptu tzv. digitální maturity, což je rámec, ve kterém pomáhá svým klientům se zajištěním sběru dat, jejich začištěním, konsolidací, pochopením jejich významu v daném kontextu, vizualizací a následným využitím ke konkrétní akci. 

Jednou ze součástí Etnetera Activate je i tým marketingové automatizace, který se specializuje na využití dat a jejich automatizaci v e-mail marketingové komunikaci. Mezi zákazníky patří např. Notino, Baťa, ROSSMANN, Dr.Max, MAKRO, Albert, Svět svítidel, Doubleshot.cz a řada dalších. Řada z nich využívá ke své automatizaci i výše zmíněné řešení.

O společnosti Notino

Notino je největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě. Jeho cesta začala v České republice už v roce 2004. Firma se rychle začala měnit v jednoho z nejsilnějších hráčů na poli krásy a e-commerce. K dnešnímu dni Notino působí na 24 evropských trzích, kde mimo jiné provozuje 26 prodejen. Je autorizovaným partnerem největších světových beauty společností jako jsou L’Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig a dalších. Ve svém portfoliu má neuvěřitelných 55 tisíc produktů od více než 1 150 značek.  

Roční obrat Notina dosáhl v roce 2020 14,5 miliard korun. Notino ročně prodá přes 55 milionů produktů a odbaví 12 milionů objednávek. Během vánoční sezóny Notino odesílá až 140 000 balíků v jediný den.  

Cílem společnosti je dělat krásu dostupnější. Toho dosahuje nejen díky bezkonkurenčně nejširšímu výběru, ale také skvělým cenám a jedinečným službám. Společnost vyniká excelentním zákaznickým servisem, rychlým a spolehlivým doručením balíčků, bezpečnými a moderními platebními metodami i přehledným webem orientovaným na zákazníka. Právě tyto služby oceňuje více než 16 milionů zákazníků po celé Evropě.