Novým HR ředitelem O2 je Pavel Milec

“Na pozici HR ředitele jsem teprve krátce, ale moc si přeju, aby se nám dařilo dostávat do firmy víc talentovaných lidí. Nejen, že odvedou zadanou práci, ale přinesou nové nápady a budou dělat dobré jméno O2. To je podle mě nejdůležitější role HR – budovat vnitřní kulturu a povědomí o firmě,” říká ke své nové roli Pavel Milec.

Budovat povědomí o O2 jako zaměstnavateli má také nově vzniklý koncept O2 žije, který firma ve spolupráci s agenturou 2fresh právě spouští. Jeho prostřednictvím bude sdílet příběhy zaměstnanců na různých pozicích se zajímavými osobními i pracovními příběhy. Prvním z nich je právě rozhovor s Pavlem Milcem, další bude O2 postupně zveřejňovat na Modrém blogu a na facebookovém a instagramovém profilu O2 žije.

Pavel Milec vystudoval obor telekomunikace na ČVUT v Praze, poté pracoval jako IT specialista pro firmy FM Logistic a Direct Parcel Distribution. Do O2 nastoupil v roce 2007 jako projektový manažer. V letech 2010 – 2012 působil jako ředitel pro zákaznickou spokojenost v dceřiné společnosti O2 Slovakia, v roce 2013 se vrátil do českého O2 jako ředitel call center.

Pavel Milec