Už zítra na portálu iDNES.cz proběhne charitativní aukce unikátní kombinézy Ester Ledecké.

Pomůže mladým lidem z dětského domova v samostatném startu do života.

V úterý 26. března od 9.00 do 16.00 se na portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA uskuteční charitativní aukce unikátní lyžařské kombinézy Ester Ledecké. Vítěz aukce prostřednictvím Nadace Terezy Maxové dětem pomůže mladým lidem odcházejícím z dětských domovů postavit se na vlastní nohy. Vyvolávací cena kombinézy bude 1 000 korun a Ester Ledecká novému majiteli kombinézu, v níž jela mistrovství světa ve švédském Äre, osobně podepíše.

Kombinéza byla veřejnosti představena na březnové akci Čekankový sirup Jarmark OnaDnes.cz, tradičním a největším bazaru v Česku pořádaném společností MAFRA, a.s., ve spolupráci s Nadací Terezy Maxové dětem, jehož výtěžek rovněž poputuje na pomoc Lukášovi, Petrovi a Zuzce vyrůstajícím v dětském domově. Čtěte příběh LukášePetra a Zuzky. 

Odkaz na aukci lyžařské kombinézy Ester Ledecké naleznete ZDE.    

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy