Hyundai představuje koncept „OSVOBOZENÝ STYL“

  • Koncept „OSVOBOZENÝ STYL“ ukazuje, jak si společnost Hyundai Motor představuje zážitky z cestování automobilem v éře autonomních vozidel
  • Hyundai bude s magazínem Monocle spolupořádat interaktivní panelovou diskuzi, v níž vystoupí Tyler Brûlé, šéfredaktor magazínu Monocle

Automobil byl kdysi jednoduchým dopravním prostředkem pro přepravu z místa A na místo B. Koncept automobilu se však rychle mění v důsledku prolínání hranic mezi našimi životy a automobily. Hyundai představí na veletrhu Milan Design Week svou inovativní vizi „OSVOBOZENÉHO STYLU“, v níž se vozidla promění v individuální životní prostory.

Osobitě pojatá, interaktivní expozice značky Hyundai na veletrhu Milan Design Week oslovuje různé smysly světlem, barvami, zvuky a materiály. Hyundai v ní prezentuje vizi budoucích zážitků zákazníků, kteří si budou moci vytvořit uvnitř svých vozidel svůj vlastní životní prostor díky produktům a službám s možností průběžné modernizace. Koneckonců i naše domovy si individualizujeme různými přínosnými zařízeními a technologiemi. Brzy si budeme moci přizpůsobit vlastním požadavkům i svá vozidla.

Hyundai vychází projektem „OSVOBOZENÝ STYL“ vstříc požadavkům na vytvoření „dokonalého prostoru“. Zákazníci se budou moci rozhodnout o jeho podobě na základě svých preferencí.

Ústředním prvkem expozice je prostorový výtvarný objekt – „Socha“ – jako umělecká interpretace „OSVOBOZENÉHO STYLU“. Kreativní a poutavá umělecká instalace prezentuje v neustálých proměnách tři klíčové prvky interiéru, který přináší nové zážitky se značkou Hyundai: barvy a světlo; materiály; tvary a zvuky.

Každému z těchto prvků vdechují život velmi kvalitní, digitálně animovaná grafická zobrazení ve dvanáctiminutové vizuální prezentaci společně s řadou interaktivních instalací.

Společnost Hyundai v Miláně poprvé představí také službu hlasového průvodce expozicí, dostupnou na webových stránkách http://hyundai.guide. Služba http://hyundai.guide bude nabízena i v budoucnosti na dalších akcích společnosti Hyundai.

Hyundai se ‚OSVOBOZENÝM STYLEM‘ snaží poskytnout jedinečné zážitky z cestování automobilem, které dosud žádný jiný výrobce automobilů nenabídl, přestože je zákazníci požadují,“ řekl Wonhong Cho, výkonný viceprezident a vedoucí marketingu ve společnosti Hyundai Motor Company, a dodal: „Naše expozice představí připravované změny mobility širšímu publiku.

Hyundai navíc uspořádá panelovou diskuzi s vlivnými odborníky z oblasti designu.

Devátého dubna uspořádá Hyundai na veletrhu Milan Design Week panelovou diskuzi na téma vytváření kvalitních spojení prostřednictvím designu. Panelové diskuze, pořádané ve spolupráci s globální mediální značkou Monocle, se zúčastní mimo jiné šéfredaktor magazínu Monocle Tyler Brûlé, krajinářský architekt a urbanista Winy Maas, světově proslulá odbornice na životní styl a trendy Li Edelkoortová a automobilový designér SangYup Lee.

Společnost Hyundai Motor Company bude jako významný vizionář moderních trendů přítomna svou originální a revoluční expozicí na letošním veletrhu Milan Design Week, který se koná od 9. do 14. dubna v bývalém milánském průmyslovém areálu Opificio 31.