Huawei P30 Pro kraluje prestižnímu fotožebříčku DxOMark

Nový prémiový model Huawei P30 Pro boří rekordy ve světě mobilních fotografií. Při náročném testování DxOMark obdržel neuvěřitelných 112 bodů, což z něj dělá nového krále prestižního fotožebříčku. Těsně v patách jsou mu „bratříčci“ Huawei Mate 20 Pro a P20 Pro se 109 body. Nový Huawei P30 Pro tak plní, co slíbil a překonává limity fotografie.

Nezávislé měření ukázalo, že si Huawei P30 Pro vedl skvěle ve všech měřených disciplínách. Podle recenze si telefon dokázal bez problémů poradit s fotografováním za velmi špatných světelných podmínek, server vyzdvihl také bezkonkurenční výsledky při použití bokeh efektu či zoomu.

Model Huawei P30 Pro se pyšní novým systémem Leica Quad Camera. Ten se skládá ze čtyř objektivů: hlavní fotoaparát s rozlišením 40 Mpx a snímačem Huawei SuperSpectrum, ultra širokoúhlý objektiv s rozlišením 20 Mpx, teleobjektiv s rozlišením 8 Mpx a objektiv Huawei Time-of-Flight. Právě tento snímač se stará o zmíněný povedený bokeh efekt. Na přední straně je smartphone osazen 32Mpx snímačem.

Celou recenzi modelu Huawei P30 Pro podle serveru DxOMark si můžete přečíst zde: http://bit.ly/DxOMark_HuaweiP30Pro


O DxOMark:

DxOMark je důvěryhodný průmyslový standard pro nezávislá měření kvality obrazu a hodnocení digitálních fotoaparátů, objektivů a smartphonů. Respektovaný portál podle přesně vymezených kritérií a parametrů vyhodnocuje kvalitu fotografií. Mobily hodnotí od roku 2012.

Více informací o produktech Huawei naleznete na https://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2018 se společnost umístila na 2. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Patnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.