Prodejna Lidl v Sušici projde modernizací. Odstartuje ji mimořádný výprodej

Prodejna Lidl v Sušici bude od úterý 23. dubna na několik týdnů uzavřena. Důvodem je plánovaná modernizace. V jejím průběhu bude vylepšen nejen interiér, proměnou projde také venkovní parkoviště. Nová bude i pekárna. Od 26. do 30. dubna proběhne ve stávajících prostorách mimořádný výprodej spotřebního zboží.

Prodejnu čeká devítitýdenní proměna. Zákazníkům přinese vzdušnější a přehlednější prostor a tím pádem větší komfort během nakupování. Zaměstnancům pak změny zjednoduší manipulaci
se zbožím, obsluhu zákazníka a v neposlední řadě údržbu prodejny. Těšit se mohou také na vylepšené zázemí.

Proměna bude patrná na první pohled. Vstup do prodejny bude vybaven moderním
zádveřím, kde bude nově umístěn automat na kávu (Lidl to go). Interiér budovy bude prostorný
a prosvětlený. Na stěnách budou viset 3D grafické nápisy, které usnadní orientaci na prodejní
ploše, příjemný pocit z nákupu pak umocní dominantní šedá barva, použité LED osvětlení či dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu. Díky zvoleným barvám také lépe vynikne vystavené
zboží. Zákazníci se dále mohou těšit na širší nabídku čerstvých potravin, a nebo pokladny s velkým odkládacím prostorem.  

„Touto modernizací chceme našim zákazníkům i ve stávající prodejně poskytnout výhody prodejen nové generace, které stavební technologie této budovy umožňují. Věříme, že příjemnější a pohodlnější nakupování ocení,“ okomentovala modernizaci prodejny mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Potraviny si bude možné v prodejně z důvodu oslav Velikonočního pondělí naposledy nakoupit v neděli 21. dubna. Během její rekonstrukce mohou zákazníci navštívit nejbližší prodejny Lidl
v Klatovech, Vimperku či Strakonicích. Znovuotevření sušické prodejny je plánováno na 29. června.

O společnosti

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 244 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Označeno tagem