Praha, 23. dubna 2018 – Plzeňský Prazdroj získal prestižní ocenění Green Frog Award za nejlepší zprávu o udržitelném rozvoji v zemích střední a východní Evropy. Ocenění uděluje od roku 2009 poradenská společnost Deloitte a Prazdroj uspěl v konkurenci několika desítek firem z regionu.
Plzeňský Prazdroj zaujal porotu díky propojení strategie udržitelnosti s vlastním podnikáním a také díky kreativitě a přehlednosti vlastní zprávy. Prazdroj svou zprávu pojal zcela inovativně, vytvořil pro ni speciální mikrostránku a jednotlivé kapitoly zasadil do příběhu, který ukazuje celou cestu výroby piva.
„Zprávu o trvale udržitelném rozvoji se snažíme každým rokem posouvat na novou úroveň. V loňském roce jsme připravili srozumitelnou a jednoduchou webovou stránku, která aktivity Prazdroje v této oblasti vstřícnou formou přibližuje široké veřejnosti. Jsem moc ráda za pozitivní ohlasy i za to, že porota ocenila toto naše úsilí,“ uvedla ředitelka firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje Drahomíra Mandíková.
Odpovědnostní stránku včetně grafického návrhu a textů pro Prazdroj vytvořila na základě zadání komunikační agentura Svengali Communications. Green Frog Award není prvním oceněním zprávy, již dříve za ni Prazdroj získal také hlavní cenu od Fóra dárců.
- S exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Za pozitivní působení v oblasti společenské odpovědnosti získal v roce 2018 Plzeňský Prazdroj čtyři významná ocenění v soutěži Business pro společnost TOP odpovědná firma a stal se tak jednou z nejoceňovanějších českých společností v oblasti firemní odpovědnosti v České republice.