Program „Bertík pomáhá 2020“ otevírá příjem grantových žádostí

Nadační fond Albert vyhlašuje příjem grantových žádostí v programu „Bertík pomáhá 2020“. Úspěšný charitativní program na podporu vzdělávání a rozvoje dětí ze sociálně ohroženého prostředí umožňuje organizacím přihlašovat své projekty. Na podzim zákazníci vyberou úspěšné projekty z jejich okolí oblíbeným hlasováním prostřednictvím žetonků „Bertíků“ v obchodech Albert. Vítězné projekty si celkově rozdělí čtyři miliony korun.

Program „Bertík pomáhá“ běží letos už dvacátým rokem. Za tu dobu podpořil tisícovky charitativních projektů zaměřených na vzdělávání a rozvoj dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. „Dvacet let je dlouhá doba. Na konkrétních příbězích dětí vidíme, kam se posouvají a co jim podpora Bertíků dává. Věřím, že zákazníci budou v o projektech a příbězích ze svého blízkého okolí rozhodovat se stejným nadšením jako v předchozích letech,“ říká Petra Režná, programová manažerka Nadačního fondu Albert.

Hlasovat může každý

Za každý nákup v hypermarketu Albert v hodnotě nad 200 korun obdrží zákazník jeden žetonek – takzvaný Bertík. Ten pak stačí vhodit do hlasovacího boxu za pokladnami jednomu ze dvou nominovaných projektů a dát tak hlas tomu, který chce podpořit.

Dva projekty v každém regionu

Organizace mohou přihlašovat své projekty do 7. června 2019. Došlé žádosti vyhodnotí Správní rada Nadačního fondu Albert, která pak také nominuje v každém z celkově 40 regionů dva nejlepší projekty do finálního hlasování ve všech hypermarketech a dvou supermarketech Albert.

O přízeň zákazníků se pak tyto projekty budou ucházet na podzim. Ten, který v daném regionu obdrží od nakupujících více Bertíků, získá finanční příspěvek v hodnotě 60 tisíc korun, druhý si pak odnese 40 tisíc korun. Celkově Nadační fond Albert v programu „Bertík pomáhá“ rozdělí částku 4 miliony korun. „Žádný z projektů v obchodech tak nezůstane bez pomoci. Zákazníci si mohou být jistí, že jejich podpora se dostane oběma projektům,“ dodává Petra Režná.

Přihlašování projektů na webu

Žádosti mohou organizace a zařízení zasílat ve speciálně vytvořeném registračním systému. Podrobnosti o programu jsou k dispozici na webových stránkách v části pro žadatele Bertík pomáhá, kde můžete navíc sledovat Bertíkovu štafetu představující příběhy dětí, které i díky Nadačnímu fondu Albert nabraly ten správný směr.

O Albertu:

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců. 
  • Albert získal již třikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže. 
  • V roce 2017 byl Albert oceněn stříbrným certifikátem v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku. 
  • V rámci prestižní soutěže Mastercard Obchodník roku 2018 obsadil Albert druhou příčku v kategorii nejlepšího zaměstnavatele v obchodě. 
  • Úzká spolupráce s lokálními dodavateli umožňuje obchodům Albert dlouhodobě nabízet tuzemské potraviny. Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v zemi, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Dnes jich prodejny po celé zemi zásobuje šest desítek. 
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Modernizací prošlo v roce 2018 na sedm desítek supermarketů. Ve zcela novém konceptu Albert představil také několik hypermarketů ve velkých českých i moravských městech, jako jsou Mladá Boleslav, Olomouc, Praha nebo Teplice. Součástí modernizace je nové

vybavení, způsob vystavení zboží, vzdušnější vzhled interiéru a využití moderních technologií. Zákazníci se mohou těšit i na speciální oddělení „Zdravě s Albertem“. 

  • V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. Fond letos na podzim oslaví již desetileté jubileum. 
  • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost. 
  • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí. 

 

Reklamy