Simon Loasby jmenován vedoucím divize Hyundai Styling Group

  • Loasby sehraje vedoucí roli v dalším vývoji nového designérského stylu „smyslné sportovnosti“ společnosti Hyundai
  • Od poloviny roku 2017 určoval směr vývoje designu vozů Hyundai v Číně
  • Loasby bude i nadále podporovat oddělení Hyundai China Design svými znalostmi čínského trhu

Společnost Hyundai Motor Company jmenovala viceprezidenta Simona Loasbyho, šéfdesignéra značky Hyundai v Číně, vedoucím divize Hyundai Styling Group v hlavním designérském centru Hyundai v Koreji.

Loasby hraje od svého příchodu do společnosti Hyundai v polovině roku 2017 zásadní roli v procesu definování designérské identity značky Hyundai v Číně. Pod jeho vedením vznikly nové modely s elegantním designérským stylem, včetně sportovního sedanu LaFesta.

„Je mi ctí, že mohu přispívat k vylepšování globálního designu značky Hyundai,“ řekl Simon Loasby. „V době enormních změn v automobilovém průmyslu se těším na nové výzvy při vývoji vzrušujících, inovativních konceptů a jedinečné estetiky vozidel Hyundai. Mám také velkou radost, že mohu podporovat vytváření pozitivních hodnot a zážitků se značkou Hyundai pro naše zákazníky.“

Loasby bude ve své nové funkci dohlížet na strategii a směřování designu pro modely Hyundai na celém světě. Jeho přímými nadřízenými budou SangYup Lee, vedoucí hlavního designérského centra Hyundai, a Luc Donckerwolke, šéfdesignér společnosti Hyundai Motor Group.

Loasbyho funkci šéfdesignéra pro Čínu převezme viceprezident Minchul Koo, který je v současnosti vedoucím divize Hyundai Exterior Design Group.

„Jsem přesvědčen o tom, že Simonův příchod do hlavního designérského centra v Koreji významně rozšíří možnosti realizace našeho designérského stylu u příští generace vozidel Hyundai. Perfektní globální spoluprácí a transparentní komunikací navážeme na dlouhou tradici designu značky Hyundai, abychom v této dynamické nové éře vycházeli vstříc rychle se měnícím požadavkům našich zákazníků,“ řekl výkonný viceprezident Luc Donckerwolke.

Loasbyho klíčovým úkolem bude další vývoj „smyslné sportovnosti“, nové identity společnosti Hyundai v oblasti designu. Příští vozidla se budou vyznačovat charakteristickým designem. Designérskému stylu značky Hyundai je vlastní harmonie proporcí, uspořádání, stylu a vyspělé techniky, a to ve svěžím, moderním duchu. Loasby využije svých odborných zkušeností a znalostí k tomu, aby design dodával vozidlům Hyundai ještě větší emocionální náboj a neodolatelnou atraktivitu.

Loasby (51 let) získal magisterský titul v oboru automobilového designu na světově proslulé designérské škole Royal College of Art v Londýně a studoval strojní inženýrství na Londýnské univerzitě.

Před příchodem ke značce Hyundai strávil Loasby 10 let v Číně jako šéfdesignér společnosti Volkswagen Group China. V této funkci pracoval na mnoha prestižních projektech pro čínské zákazníky. Předtím zastával vedoucí funkce ve společnostech Rolls-Royce a Bentley Motor Cars.

Milníky kariéry Simona Loasbyho

  • 2017 – 2019: šéfdesignér pro Čínu, Hyundai
  • 2008 – 2017: šéfdesignér, Volkswagen Group China
  • 2001 – 2008: designér, Volkswagen, Německo
  • 1991 – 2001: designér, Bentley a Rolls-Royce Motor Cars, Velká Británie
  • 1989 – 1991: magisterský titul v oboru automobilového designu, Royal College of Art, Londýn

 

 

Reklamy