Mladá Boleslav je jubilejní 100. pobočkou České spořitelny v novém formátu

Česká spořitelna otevřela 6. května již 100. pobočku v novém formátu. Tou jubilejní se stala pobočka v Mladé Boleslavi na náměstí Míru. Koncept poboček v novém formátu je postaven na otevřenosti prostoru a jednoduchém a přehledném vybavení. Jejich součástí jsou samoobslužné zóny, obchodní haly a uzavřené jednací místnosti pro schůzky s klienty a videokonference. Prostor poboček se zároveň stává komunitním místem, kde se konají různá setkání, výstavy a prezentace místních firem a neziskových společností. Nedávno Česká spořitelna ve stejném formátu otevřela pobočku v Hradci Králové, v ulici Československé armády. Dále například ve Strakonicích, Lounech, Třebíči či Trutnově.

„Novému stylu poradenství, se kterým jsme před více než dvěma lety přišli, jsme museli pochopitelně přizpůsobit i prostředí, ve kterém se setkání s klienty odehrávají. Klient je v nových pobočkách hlavní postavou, je uprostřed všeho dění. Pro jednoduché služby má k dispozici dobře vybavenou samoobslužnou zónu, a pro to, aby mohl řešit svoje finanční potřeby, vznikly diskrétní jednací salonky. Každá nová pobočka je také připravená na to, aby sloužila i komunitě, městu, vesnici, kde se nachází,” říká Filip Belant, současný šéf tribu nezajištěné úvěry, který stál u vzniku nového pobočkového konceptu České spořitelny.

Poradci na nově zrekonstruovaných pobočkách nemají své pevné místo, klientům jsou k dispozici v samoobslužné zóně a v hale podle potřeby. Jejich oblečení je také méně formální, než je u bankéřů zvykem. Práce s hotovostí probíhá buď u pokladního modulu pro příjem a výdej hotovosti nebo v samoobslužné zóně, kde nejsou klasické pokladny, ale stroje umožňující výběr, vklad a zadání platby. Poradci jsou klientům vždy připraveni pomoci s jejich ovládáním.

Úplně první pobočkou v novém konceptu představila Spořitelna před 2,5 lety v královehradeckém Auparku. Nyní jsou dostupné v každém kraji, jen v Praze jich je v současnosti 18.

„Po celou dobu, co rekonstruujeme naše pobočky, pečlivě nasloucháme, co nám klienti a bankéři říkají. Nová pobočka v Mladé Boleslavi i ty, které vznikly nedávno, např. Strakonice, Louny, Třebíč, Trutnov nebo i Šternberk už jsou zase o něco pohodlnější pro klienty a příjemnější pro práci našich bankéřů,” říká Antonín Kratochvíl, expert na inovace v České spořitelně a doplňuje: „Pro zlepšování celkového prostoru poboček nám také pomáhá virtuální realita, kterou využíváme při ladění nových konceptů menších poboček. Předcházíme tak dodatečným interiérovým a stavebním úpravám a výrazně šetříme náklady. V průběhu letošního roku plánujeme zmodernizovat 30 menších poboček v novém konceptu.”

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s takřka 5 milióny klientů a zároveň bankou nejdostupnější – disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.