Jarní Nákupy Ona Dnes ve znamení atraktivních slev začínají už v pondělí 13. května

Magazín Ona Dnes v období od 13. do 19. května 2019 čtenářkám již podevatenácté nabídne možnost výhodných nákupů. V rámci největšího slevového nákupního týdne v ČR se mohou těšit na 153 kuponů se slevami ve výši až 50 % a také jednou bonusovou ve výši 60 %. Tváří jarních Nákupů Ona Dnes se v letošním roce stala populární herečka a moderátorka Adéla Gondíková. Kuponová knížka bude již tradičně součástí pondělního vydání deníku MF DNES v magazínu Ona Dnes a čtvrtečního vydání MF DNES s Magazínem DNES+TV. Od 14. května se budou slevové kupony zobrazovat také v aplikaci Portmonka.

Nakupovat se slevovými kupony bude možné po celý týden ve více než 2 500 kamenných obchodech a více než 80 e-shopech po celé České republice.

„Nákupy Ona Dnes se za dobu své existence staly tradičně největší slevovou akcí, kterou kdy magazíny v České republice uspořádaly. Díky širokému portfoliu zapojených značek je i tentokrát z čeho vybírat, ať už se čtenářky rozhodnou využít slevy pro rozšíření šatníku nebo třeba zútulnění domova,“ říká Lucie Šilhová, vedoucí redaktorka magazínu Ona Dnes.

V magazínu Ona Dnes ani tentokrát nebudou chybět medailonky ke kuponové knížce s bližšími informacemi o daném obchodě či službě.  Nově se do akce zapojily značky About You, Brašnářství Tlustý, Čedok, Dermacol, Lunzo, Oriflame, Sephora či Whirpool. Mezi dalšími známými značkami zapojenými do akce nechybí například A3 sport, C&A, Lindex, Manufaktura, Marionnaud, Marks & Spencer, Mixit, S.Oliver, Sconto nábytek a spousta dalších.

Generálním partnerem pro Nákupy Ona Dnes je Mastercard.

Seznam všech obchodů, v nichž lze kupony na slevy uplatnit, je k dispozici na internetové stránce nakupyonadnes.cz nebo na Facebooku Nákupy Ona Dnes.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,3 milionů čtenářů, což představuje 60,2 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy