Ceny SABRE EMEA 2019: cena za nejlepší poradenské služby v oblasti public affairs pro Grayling

Brusel/Londýn/Praha, 24. května 2019 – agentura Grayling získala titul nejlepší poradenské společnosti v oblasti public affairs roku. Titul jí byl udělen na slavnostní akci SABRE Awards EMEA 2019, která se uskutečnila ve středu večer v Londýně. Mezinárodní síť s 31 pobočkami ve 22 evropských zemích byla oceněna za růst své činnosti v oblasti public affairs v celé Evropě a za úspěchy
v poskytování služeb celé řadě významných mezinárodních klientů na nadnárodní úrovni.

Porota, která cenu udělila, a jíž předsedal Paul Holmes z Holmes Report, uvedla: „Grayling je jednou z mála firem, které jsou schopny spojit dohromady odborníky na public affairs ze všech zemí EU. Dokázala se etablovat jako přední odborná autorita v záležitostech souvisejících s Brexitem. Umí specifikovat rizika, která v důsledku Brexitu hrozí dodavatelským řetězcům společností a poskytuje důležité informace vybraným klíčovým výborům ve Velké Británii”.

Public affairs je pouze jedním z pilířů činnosti společnosti Grayling (agentura rovněž zajišťuje komunikaci s firmami i spotřebiteli). Nicméně je to pilíř nejsilnější, který v roce 2018 vykázal nárůst
o 15 %. Hlavním faktorem růstu jsou nové zakázky od takových klientů, jako jsou mimo jiné společnosti Molson Coors, BetStars, Bristol-Myers Squibb, Danone, Ekologický obranný fond
a Herbalife Nutrition

Russell Patten, výkonný ředitel pobočky Grayling Brusel a předseda evropských public affairs, uvedl: „Jedná se o prestižní ocenění a my, lidé, kteří pracují pro Grayling v kontinentální Evropě, jsme velmi hrdí, že se nám ji podařilo získat. S rostoucí náročností politického a regulačního prostředí pro celou řadu odvětví a firem se zvyšuje také poptávka po určitém vedení v oblasti Public Affairs. Z pohledu Bruselu je třeba velkou pozornost věnovat nejistotě způsobené Brexitem, nicméně volby v EU, které se uskuteční tento týden, podle očekávání přinesou ještě dalekosáhlejší politické zemětřesení.“

Jan Šimůnek, výkonný ředitel Grayling Continental Europe, k tomu dodal: „Public affairs je
pro společnost Grayling v Evropě již několik let prioritou. Reflektuje to i naši strategii v regionu CEE
a na českém trhu, kde jako jedna z mála agentur nabízíme integrovanou komunikaci public relations a public affairs služeb. Klientům jsme tak schopni poskytnout co nejefektivnější řešení jejich komunikačních cílů a využít vhodné nástroje z obou oblastí.

Udělena byla také odborná cena za kampaň v oblasti umění a značek
Cenu obdržela rovněž společnost Grayling Rusko – konkrétně cenu za rok 2019 IN2SABRE Award EMEA CERTIFICATE OF EXCELLENCE v kategorii marketingu PR agentur. Společnost Grayling vydala dvě zprávy, jejichž smyslem je vyznačit klíčové faktory, které stojí za úspěšnou spoluprací mezi firemními a kulturními institucemi: „Muzea na křižovatce: Úloha firemních partnerství” (2019)
a „Značky a umění: Zavádění kreativního partnerství do praxe” (2017). Autorka zpráv, Anastasia Elaeva z Grayling v Moskvě, bývá pravidelně zvána jako přednášející na přednášky o kreativních partnerstvích – například na Vyšší britské škole umění a designu v Moskvě a na chystané mezinárodní konferenci o kulturních institucích a fundraisingu, která se uskuteční příští měsíc ve Vídni.

Užší výběr uchazečů na ceny 2019 EMEA SABRE oceňuje vynikající výsledky v brandingu, reputation managementu a engagementu. Hodnocením těchto kampaní byla pověřena porota složená
ze zástupců předních společností v oboru a hostitelem celé akce byla přední zpravodajská platforma v oblasti PR – Holmes Report.

O společnosti Grayling

Grayling je globální komunikační agentura, kterou tvoří 53 kanceláří ve 26 zemích a více než 1 000 zaměstnanců s dlouholetými zkušenostmi v oblasti PR, PA, vztahů s investory, digitální sféry a pořádání akcí, stejně jako hluboké znalosti z řady odvětví. Více informací o společnosti najdete na www.grayling.com.

V České republice patří Grayling k předním poradenským společnostem v oboru Public Relations a Public Affairs. Česká pobočka byla otevřena v roce 1993 a zůstává jednou z mála firem, které zajišťují kompletní portfolio konzultantských služeb s využitím mezinárodních zkušeností tak, aby nabízená řešení co nejlépe vyhovovala místnímu trhu. Více informací o společnosti naleznete na www.grayling.cz.

Reklamy