Alza se stala partnerem Pražského Quadriennale

Praha, 3. 6. 2019 – Alza.cz se stala technickým partnerem letošní přehlídky světové scénografie a divadelního prostoru Pražské Quadriennale, která v rámci svého programu vybudovala na Štvanici adaptační tábor pro vesmírné uprchlíky. Tzv. CAMPQ bude veřejnosti přístupný ve dne i v noci od 6. do 16. června. Maskot největšího českého
e-shopu Alzák se stane na 11 dní ambasadorem mimozemských kmenů žijících
v ostrovním kontejnerovém městečku. V rámci pestrého programu je bude učit technologie i to, jak se úspěšně adaptovat na Zemi.

CAMPQ je největším koprodukčním projektem v historii českého divadla. Vznikl jako ukázka tuzemské scénografie v rámci hlavního programu Pražského Quadriennale a návštěvníkům slibuje opravdu nevšední zážitek. Během desetidenní interaktivní výstavy si mohou prohlédnout, jak by mohl vypadat život v takovém táboře pro vesmírné uprchlíky, a ti odvážnější mohou mezi mimozemšťany strávit dokonce celou noc.

„Vrcholem programu budou 3 sedmihodinová imerzivní představení, kde se diváci stanou přímými účastníky dění v kempu. V rámci celonoční show se budou moci po areálu volně pohybovat a dle vlastního uvážení navazovat kontakt s mimozemskými kmeny. Pokud na ně padne únava, mohou se tu navečeřet nebo si odpočinout v relaxační zóně,“ popisuje program kurátor expozice Ivo Kristián Kubák. Kromě 4 vesmírných kmenů zde návštěvníci narazí i na samotného Alzáka v životní velikosti.  

„Alzák je příkladem mimozemšťana, který se na Zemi už dávno adaptoval a dokonce se stal nepřehlédnutelnou tváří největšího českého e-shopu. Na provoz tábora přispěl technickým vybavením a navigačními prvky. Osobně pak bude na Štvanici vystupovat v životní velikosti jako rádce a technologický guru,“ zve na návštěvu CAMPQ marketingový ředitel Alza.cz Jaroslav Kotápiš, a dodává: „Alzák bude mít na starosti konkrétně vzdělávání v oblasti SMART technologií. Některé produkty jako chytrá osvětlení, robotické hračky nebo hlasoví asistenti budou na místě i k vyzkoušení. Každý divák navíc na SMART produkty od Alzy získá slevu 250 Kč při nákupu nad 2 000 Kč.“

Na projektu adaptačního tábora pracovalo 9 scénografů a kostýmních výtvarníků, 4 režiséři a skoro 70 herců z nezávislých divadel LETÍ a Tygr v tísni a z Jihočeského divadla.  Návštěva CAMPQ ve dne bude začínat již na pražském Výstavišti, které hostí i všechny ostatní národní expozice Pražského Quadriennale. Z něj se diváci na Štvanici budou moci dopravit speciálním autobusem. Samotný CAMPQ bude během PQ (6. – 16. červen) volně přístupný veřejnosti. Na celonoční představení, které se koná 6., 8. a 10. června, je nutné zakoupit vstupenku na www.campq.cz. Při objednání přes web Alzy získají diváci na vstup 15% slevu.

Více na: https://www.alza.cz/PQ

Reklamy