Adform usiluje o konsolidaci oboru. Spouští Trusted Partner Program

Adform, jedna z předních nezávislých reklamních technologických platforem, spustila Trusted Partners Program. Ten umožňuje inzerentům z celého světa konsolidovat a optimalizovat jejich outsourcované služby a integrační procesy. Program nabízí přístup k vybraným prověřeným partnerům, kteří nabízejí služby na nejvyšší úrovni a také řešení a produkty, které naplňují požadavky inzerentů.

2019-01-03 13_20_18-Home - Adform

Vztah mezi inzerentem, agenturou a poskytovatelem technologického řešení je čím dál tím více komplexní. V oblasti programatické reklamy za posledních deset let vzniklo více než 5 000 společností. Iniciativa Trusted Partner Program je založena na více než 17 letech zkušeností, které Adform získal v oblasti digitální reklamy a inzerentům nabízí transparentní a nezávislou alternativu k přeplněným ekosystémům. Protože větší množství možností nutně nemusí znamenat lepší výběr.

Program je spuštěn s devíti prověřenými partnery, kteří se specializují na různé oblasti – data, verifikace, software na mediální a marketingovou automatizaci: ADmantX, Adsquare, Eyeota, Freewheel, Global Data Resources, Integral Ad Science, SAP, SAS a Semasio. Tito partneři patří ke špičce ve svých oborech a vytvářejí řešení, která jsou široce využívaná. Odpovídají přísným standardům a využívají spolehlivou metodologii s cílem vylepšit kampaně pro inzerenty, marketéry a přímé klienty. Adform bude úzce spolupracovat s partnery s cílem zajistit, že tato řešení bezezbytku naplní požadavky na ochranu soukromí uživatelů.

“Základem Trusted Partner Program je transparentnost. Umožňuje hlubší integraci, vyšší úroveň služeb a posiluje naše odhodlání poskytovat snadný přístup k nejlepší digitální reklamě a datům. Adform uznává, že všechny digitální reklamní platformy umožňují integraci s téměř kýmkoli z oboru. Může se ale zásadně lišit to, jakým způsobem je k integraci přistupováno a jakým způsobem jsou služby a produkty klientovi přes uživatelské rozhraní zobrazovány,” říká Filippo Gramigna, VP Business Development v Adformu.

“Zůstáváme otevřenou platformou, ale tento přístup je více šitý na míru a nákladově efektivní pro všechny partnery. I nadále budeme pracovat na vytvoření všeobecně přijímaných standardů a pokročilých řešení, která pomohou pozvednout úroveň oboru,” dodává Gramigna.

O společnosti Adform

Adform je jednou z vedoucích technologických společností v oblasti digitální reklamy. Poskytuje integrovanou “software-as-a-service” platformu pro nákup, správu a výdej digitální reklamy. Adform full-stack řešení obsahuje Data Management Platformu, Demand Side Platformu a Ad Serving Platformu s pokročilou analytikou, reportingem a kreativními nástroji, které umožňují řízení vysoce efektivních globálních reklamních kampaní. Adform byl založen v Dánsku v roce 2002 a jeho portfolio klientů zahrnuje přední světové agentury, přímé klienty, konzultační firmy a vydavatele. Více se můžete dozvědět na adform.com.

Reklamy