Realitní síť CENTURY 21 oslavila úspěšný rok a ocenila nejlepší makléře a kanceláře. Nejlepší makléřka je z Prahy

Praha 19. června 2019 − Realitní síť CENTURY 21 slavila v pražském divadle Royal další úspěšný rok na českém trhu. Akce „Convention“ je shrnutím uplynulého roku, který byl pro CENTURY 21 úspěšný. Oceněni byli nejlepší realitní makléři a kanceláře sítě CENTURY 21. Nejlepší kancelář sítě sídlí v Brně. Nejúspěšnější makléřka sítě je z Prahy. Dařilo se ale celé síti, obratově o 14 procent.

Nejen rok, ale i celou dekádu na českém trhu oslavila společnost CENTURY 21, člen ČESKÉ ASOCIACE FRANCHISINGU (ČAF) se svými franšízanty, makléři, zaměstnanci a obchodními partnery. A protože se za deset let společnost dostala z nuly až na pozici třetí největší realitní sítě v zemi, nesl se slavnostní den v pozitivním duchu. Celou akcí provázel moderátor Vladimír Kořen a vystoupilo zde mnoho hostů, ať už z kulturního, sportovního, nebo odborného světa.

Oceněni byli ti nejlepší

Výroční akce CENTURY 21 neboli Convention je pravidelnou událostí, na níž společnost rekapituluje uplynulý rok, děkuje svým obchodním partnerům, a především nejlepším makléřům a kancelářím. „Mezi kancelářemi letos již druhý rok po sobě vyhrála brněnská kancelář, ale předloňského vítěze Bonus Brno tentokrát vystřídala kancelář CENTURY 21 All Inclusive. Dál se tak potvrzuje, že CENTURY 21 drží pozici české jedničky na brněnském a jihomoravském trhu. Titul makléře roku získala tentokrát dáma, a sice Veronika Mrázková z pražské kanceláře CENTURY 21 Ruby,“ říká Jana Kolářová z CENTURY 21, www.century21.cz.

Obrat firmy roste

Pokud se podíváme na výsledky celé sítě, její obrat vzrostl o 14 procent oproti roku 2017. CENTURY 21 prošla celosvětově v loňském roce modernizací a posílením na manažerských postech tak,
aby se ještě lépe přizpůsobila moderním trendům na realitním trhu. Nejviditelnější změnou je ale nové logo, které se změnilo poprvé od vzniku firmy v roce 1971. Rebranding v České republice právě probíhá a bude dokončen v letošním roce.

CENTURY 21 je franšízovou realitní sítí původem z USA. V Česku pod touto značkou podniká téměř 50 kanceláří s více než 300 makléři.

Reklamy