Časopis Cosmopolitan vyhlásil vítěze soutěže Cosmopolitan Beauty Awards 2019!

Vítězové již čtvrtého ročníku Cosmopolitan Beauty Awards, soutěže o nejlepší kosmetický přípravek na českém trhu, byli vyhlášeni ve středu 19. června na Cosmo party v prostorách pražské restaurace Soho. Do soutěže bylo nominováno bezmála 400 kosmetických přípravků a nástrojů v 11 kategoriích. O vítězích rozhodovaly svými hlasy v online hlasování čtenářky časopisu Cosmopolitan z portfolia mediální skupiny MAFRA. Letos se jich zúčastnilo rekordních 42 917.

Vítězové jednotlivých kategorií mohou používat pro označení vítězných produktů logo Vítěz Cosmopolitan Beauty Awards 2019. Seznam vítězných přípravků vyšel v červencovém vydání časopisu Cosmopolitan a je uveden také na stránkách http://www.cosmoba.cz.

Slavnostního vyhlášení výsledků v restauraci Soho se zúčastnily celebrity z řad hereček, zpěvaček a influencerek, například Sharlota, Olga Lounová, Victoria Velvet, Petra Nesvačilová, Petra LovelyHair, Naomi Adachi nebo Veronica Biasol. Večerem provázela moderátorka Lucie Špaková.

Cosmopolitan Beauty Awards je soutěž o nejlepší kosmetický přípravek na trhu, kterou pořádají národní edice časopisu Cosmopolitan po celém světě.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy