Na prázdniny s daty navíc od MOBIL.CZ

Virtuální operátor MOBIL.CZ, společný projekt operátora T-Mobile a mediální skupiny MAFRA, který v květnu oslavil 6. výročí působení na trhu, svým zákazníkům o prázdninách nabídne ve vybraných datových balíčcích ještě více internetu. Při aktivaci v průběhu července a srpna získají za stejnou cenu dvakrát vyšší objem dat v balíčku Extra Data, tedy 600 MB za 60 Kč a v balíčku Mega Data 1,4 GB dat za 130 Kč.

Datové balíčky stačí aktivovat způsobem, na jaký jsou zákazníci zvyklí – například v samoobsluze nebo přes SMS – a vyšší objem dat získají automaticky. Uvedená akce platí pro aktivace balíčků v období od 1. 7. do 31. 8. 2019. 

„Svou SIM kartu i balíčky internetu mohou zákazníci MOBIL.CZ za stejných podmínek jako doma využívat také ve všech zemích EU. Věříme, že vyšší objem dat jim zpříjemní pobyt například na dovolené,“ říká Karel Bechník, produktový manažer projektu MOBIL.CZ.

Využívání služeb v zemích EU za stejných podmínek jako doma platí pro celou nabídku MOBIL.CZ,  včetně bonusové akce u datových balíčků, internetu zdarma, který zákazníci získávají za dobití kreditu nebo aktivaci SIM karty, s výjimkou balíčku Pokecám v MOBILu. Až do konce srpna také stále platí 50 % kreditu zdarma k prvnímu dobití, do výše až pět set korun.

Více informací k produktům a aktuálním kampaním MOBIL.CZ naleznete na stránkách www.mobil.cz.

MOBIL.CZ na trhu úspěšně působí již od roku 2013. Jeho SIM karty s internetem zdarma se dají zakoupit na internetu a má více než 3 000 prodejních míst, z nichž většinu tvoří trafiky. Počet prodejních a dobíjecích míst MOBIL.CZ se stále rozšiřuje.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

Reklamy