Adastra změnila své logo i vizuální identitu

Praha, 9. července 2019 – Konzultační společnost Adastra po řadě akvizic a rozšíření nabídky v oblasti digitální transformace firem změnila vizuální identitu a logo. Cílem je zjednodušení komunikace a jednoznačná rozpoznatelnost a čitelnost zaměření firmy.

Autorem nové vizuální identity je kreativní agentura Proboston Creative, která je součástí Adastra Group. Primárním prvkem nové identity je logo symbolizující růst, se kterým Adastra zákazníkům pomáhá.

„Data jsou krví moderního světa a z čistě datové firmy jsme se vyvinuli v jednoho z nejvýznamnějších hráčů na IT trhu se specializací na digitální transformaci. Ovládáme všechny složité nástroje, abychom klientům zjednodušili cestu do budoucnosti. A nový kabát jen odráží přeměny uvnitř Adastry. S tím, jak se zvětšuje rozsah řešení, která nabízíme, hledáme způsoby, jak je jednodušeji komunikovat našim klientům,“ říká Pavel Kysela, generální ředitel skupiny Adastra v ČR.

Agentuře Proboston Creative se podle Iva Marečka, ředitele marketingu Adastra ČR, podařilo do nové vizuální identity promítnout hodnoty, na nichž Adastra stojí. „Očekáváme, že nový systém vizuální komunikace nám v budoucnu pomůže komunikovat naše řešení ještě jednodušeji a atraktivněji,“ říká Mareček.

Po nasazení a využití v Česku začnou nové logo, firemní identitu i podobu webu využívat v průběhu léta i další pobočky skupiny Adastra Group po celém světě.

Změny se dočkal také web Adastry, na kterém lze nyní nalézt konkrétní inspiraci pro digitální řešení napříč odvětvími. Z původního zaměření na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů se kompetence Adastry postupně rozšířily na oblasti internetu věcí, big dat, umělou inteligenci nebo vývoj aplikací včetně mobilních. Dnes tak společnost pokrývá celkovou nabídku služeb pro komplexní digitalizaci firemních systémů a procesů.

O společnosti Adastra

Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která dodává komplexní řešení usnadňující přechod do digitální éry. Zaměřuje se na zpracování dat, jejich analýzu, budování datových skladů, na oblasti internetu věcí (IoT), big dat, umělé inteligence, vývoje aplikací včetně mobilních či tvorbu marketingových a kreativních strategií. Svým klientům tak Adastra, která vznikla v roce 2000, nabízí komplexní škálu služeb v oblasti digitalizace.
Mezi její zákazníky patří firmy z oblasti financí a bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací, automobilového průmyslu, průmyslu, energetiky, farmacie a řady dalších odvětví včetně státní správy. Její projekty realizuje na 1750 konzultantů z 16 kanceláří po celém světě. Obrat celé skupiny se v roce 2018 přehoupl přes 3,5 miliardy Kč. Více na www.adastra.cz nebo www.adastragrp.com.