Albertu záleží na tom, aby Češi jedli lépe. Nová komunikace staví na dialogu se zákazníky

Albert chce být partnerem a pomocníkem při výběru dobrých a kvalitních potravin. Nová komunikace značky Albert proto formou dialogu se zákazníkem přináší rady a Albert ukazuje, že mu záleží na tom, aby Češi jedli lépe a zdravěji. Více než polovina obchodů Albert již prošla celkovou rekonstrukcí a také změnou sortimentu, ve všech obchodech se pak představilo oddělení Zdravě s Albertem. Nová marketingová komunikace značky rozvíjí motto „Stojí za to jíst lépe“, kterou Albert představil na začátku minulého roku. Kampaň „Záleží nám na tom, abyste jedli lépe“ se od 22. července objeví v prodejnách, televizi, na internetu i sociálních sítích.

Jídlo, inspirace, zdraví a čerstvost hrají hlavní roli v komunikaci Alberta od začátku loňského roku.  Albert přechází do další fáze této kampaně a chce ukázat, že je pro něj důležité, jak se jeho zákazníci stravují. „Víme, že lidé stále více přemýšlejí o tom, co jedí a hledají kvalitní a čerstvé potraviny,“ říká o pozadí kampaně Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert, a pokračuje: „Chceme být pomocníkem a inspirátorem, aby Češi jedli lépe. Zároveň si uvědomujeme, že každý z nás má jiné potřeby, pro každého z nás znamená jídlo něco jiného, a proto se ptáme přímo našich zákazníků, co pro ně znamená jíst lépe.“

Albert otevírá dialog se zákazníky

Nová kampaň je obsahově i vizuálně založená na společném dialogu zákazníka s Albertem. Albert se zákazníků ptá, co chápou pod slovy „jíst lépe“ a přináší jim řešení. „Ať zákazníci hledají lehké jídlo v pracovním shonu, chtějí si vychutnat křupavý chléb nebo česká rajčata, jíst zdravě či připravit pohoštění pro celou rodinu, nám na jejich přáních záleží,“ doplňuje Kateřina Harris a uzavírá: „Chceme našim zákazníkům ulehčit každý den, přinést inspiraci a nápady, ukázat, že jídlo může být radost i odměna, kterou si zaslouží.“

Nová kampaň, kterou Albert připravil ve spolupráci s agenturou VCCP Prague, se objeví v televizi, v prodejnách, na internetu i sociálních sítích. Televizní spoty Pojďme jíst lepší ovoce a zeleninu!, Pojďme jíst lepší chleba! a Pojďme mít lepší grilovačky! jsou k vidění od 22. července a mají za cíl zákazníkům ukázat inspirativní směr, kterým se Albert před rokem a půl vydal, a který chce dále rozvíjet. Tyto imageové spoty jsou doplněné také o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů tak, jak jsou lidé zvyklí.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. 
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců. 
  • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost. 
  • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny. 
  • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí. 
  • Produkty privátních značek Albertu se umisťují na předních příčkách spotřebitelských testů. Například Albert Quality Majonéza, Albert Olivový olej či Albert Datle sušené bez pecky vyhrály testování časopisu dTest. 
  • Albert chce zákazníkům přinášet vždy něco navíc, proto už v 90. letech, jako vůbec první maloobchodní řetězec, představil zajímavé věrnostní kampaně. Mezi ty nejoblíbenější patřily třeba Albertova zahrádka, která učila děti pěstovat různé rostliny, sběratelská akce o deskové hry od výrobce Hasbro či úspěšná kampaň Dětská knihovnička s oblíbenými pohádkovými knížkami od Albatrosu. 
  • V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.