Portál iDNES.cz v rámci projektu „30 let svobody“ od 1. srpna spouští velkou soutěž o cestu kolem světa

Zpravodajský portál iDNES.cz mediální skupiny MAFRA u příležitosti výročí třiceti let svobody připravil pro čtenáře velkou soutěž o cestu kolem světa s názvem Splňte si sen. Soutěž startuje právě dnes a sestává ze sedmi her, které připomenou reálie a atmosféru doby před politickými změnami roku 1989. Období, kdy bylo velmi nesnadné vycestovat do zahraničí, sehnat automobil i řadu dalších, dnes snadno dostupných věcí a drobná korupce a všudypřítomná ideologie byly na denním pořádku. Soutěž je součástí celoroční přílohy 30 let svobody, v níž se revolučnímu roku 1989, nejdůležitějším událostem a osobnostem této zlomové doby, věnují autoři desítek článků.

Zpravodajský portál iDNES.cz zveřejní postupně každé čtvrteční poledne od 1. srpna do 12. září 2019 jednu novou hru. Úspěšní hráči každé z nich budou zařazeni do losování o cestu kolem světa s Cestovní kanceláří S.E.N.

Výherce během osmnácti dní obletí zeměkouli a navštíví sedm divů světa: jordánskou Petru, indický Tádž Mahal, Velkou čínskou zeď, pozůstatky jednoho z největších měst mayské civilizace Chichén Itzá v Mexiku, peruánské Machu Picchu, Rio de Janeiro a římské Koloseum i další památky Věčného města. Kromě nich výherce cestou pozná i řadu dalších pozoruhodných míst – staví se v Dillí, Pekingu nebo Petropavlovsku-Kamčatském. Na americkém kontinentě bude čas i na koupání na několika plážích, včetně slavné Copacabany.

Vítěze soutěže zpravodajský portál iDNES.cz vylosuje ve čtvrtek 19. září 2019.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert. 

Reklamy