Zdeněk Rosenhöfer nastoupil do Mailkitu na pozici E-mail Experience Consultant

Novou personální posilou společnosti Mailkit, která vytváří nástroj pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, se stal Zdeněk Rosenhöfer. Nastoupil na pozici E-mail Experience Consultant. Jeho úkolem bude pomáhat klientům po celou dobu, co budou využívat řešení Mailkit. Bude jim asistovat od okamžiku zahájení spolupráce, přes implementaci až po průběžnou podporu a poskytování konzultací.

2019-07-25 19_24_40-Mailkit - Mailkit

Zdeněk Rosenhöfer působil poslední dva roky ve společnosti Sportisimo jako senior e-mail marketing specialista. Věnoval se strategickému plánování e-mailingových kampaní, vyhodnocování jejich úspěšnosti a následné optimalizaci.

V letech 2016-2017 pracoval v konzultantské firmě Acomware, ve které měl na starosti vytváření e-mailingových strategií. První pracovní zkušenosti nabral ve společnostech ČSOB a O2. Rosenhöfer vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze.

O společnosti Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing a marketingovou automatizaci. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv a jejich automatizace, včetně i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Škoda Auto, Notino.cz, A3 sport, mediální dům Mafra, společnosti Baťa a Pet Center a řadu marketingových agentur jako např. Etnetera Activate, LHMS či Copy General.


Mailkit je členem mnoha oborových organizací, které svou činností přispívají ke zvyšování úrovně e-mail marketingových služeb. Je aktivním členem organizace M3AAWG věnující se boji se všemi formami zneužívání internetu, dále aliancí odesílatelů CSA (Certified Senders Alliance) a Signal Spam i E-mail Experience Council, jež je oborovou odnoží největší marketingové asociace na světě DMA. Mailkit stál u zrodu iniciativy Dobryemail.cz, která se snaží šířit povědomí o pravidlech e-mailingu realizovaného správným způsobem.

Reklamy