Staňte se superhrdinou! Přineste drogerii na pražské zastávky MHD, pomůžete dětem z dětských a azylových domů

Superhrdinů není nikdy dost! Tak zní slogan druhého ročníku sbírky drogistického zboží pro děti z dětských a azylových domovů. Darovat mohou zájemci 21. a 22. srpna na šesti vybraných zastávkách městské hromadné dopravy po celé Praze. Již druhý ročník sbírky organizuje Nadace Naše dítě ve spolupráci s JCDecaux a pod záštitou Ondřeje Koláře, starosty Městské části Praha 6.

Chcete pomoct znevýhodněným dětem z dětských a azylových domovů? Někdy stačí opravdu málo. Ve středu 21. a ve čtvrtek 22. srpna se může stát malým velkým superhrdinou každý, kdo na jakoukoliv z šesti frekventovaných zastávek pražské MHD přinese drogistické zboží, které bude určené dětem
i maminkám v dětských a azylových domech. Produkty jednoduše předáte dobrovolníkům na jednom ze sběrných míst.

Po čem konkrétně je největší poptávka, upřesňuje Zuzana Šafářová z Nadace Naše dítě: „Ze zkušenosti z předchozího ročníku víme, že nejvíce v zařízeních pro matky s dětmi a dětských domovech chybí mycí a prací prostředky, které pomohou především při nezbytném provozu zařízení, a dále produkty, které velmi pomohou konkrétním uživatelům, jako například dětské pleny a dětská kosmetika, ale třeba i zubní pasty, kartáčky, deodoranty, šampóny nebo sprchové gely. Maminky a mladé slečny, které se ocitly v nezáviděníhodné a nelehké životní situaci, jistě potěší i dekorativní kosmetika.“ 

Veřejná sbírka drogerie proběhne oba dny mezi 7. a 17. hodinou na tramvajových zastávkách Vítězné náměstí, Náměstí Míru, Náměstí Republiky, Anděl, Moráň a Palmovka. 

Do sbírky se zapojí i místní samospráva. „Vždycky rádi podpoříme cokoliv, co pomůže potřebným a dobré věci“, dodává Ondřej Kolář, starosta Městské části Prahy 6, který poskytl veřejné sbírce záštitu. 

Sběrná místa připraví a produkty budou vybírat dobrovolníci společnosti JCDecaux, která o zastávky městské hromadné dopravy pečuje. „Do sbírky se zapojí 20 dobrovolníků z řad našich zaměstnanců, kteří budou na zastávkách zboží vybírat. Sbírku také zdarma propagujeme na našich téměř dvě stě reklamních plochách, které pomohou jejímu zviditelnění,“ říká Václav Kuthan, provozní ředitel společnosti JCDecaux. 

Nadace Naše dítě předem děkuje všem, kteří do sbírky přispějí a pomohou tak podpořit provoz zařízení, ve kterých pečují o děti, které neměly v životě to štěstí vyrůstat v úplné fungující rodině, ale také konkrétní uživatele těchto zařízení. 

Nadace Naše dítě:

Nadace Naše dítě pomáhá dětem týraným, zneužívaným, mentálně i fyzicky handicapovaným, opuštěným a dětem, které se ocitnou v obtížné životní situaci již od roku 1993. Za tuto dobu bylo potřebným dětem díky velkorysým mecenášům přerozděleno více než 300 milionů korun. Kromě přímé finanční podpory ohrožených dětí a organizací, které děti chrání, poskytuje Nadace Naše dítě bezplatné právní poradenství, tvoří osvětové kampaně a snaží se prosazovat legislativní změny k lepší ochraně dětí. Zakladatelkou nadace je Ing. Zuzana Baudyšová. Nadace Naše dítě je nezávislá organizace, děkujeme proto všem laskavým dárcům, známým tvářím a novinářům za jejich pomoc a podporu! Děti se samy neubrání!

Skupina JCDecaux

JCDecaux je světová jednička v oboru venkovní reklamy. Působí v 80 zemích světa a v 4031 městech v kategorii nad 10 tisíc obyvatel. Více než 50 let jsou produkty JCDecaux v tomto oboru měřítkem inovací, kvality, estetiky i funkčnosti. Díky odborným znalostem svých zaměstnanců jsou služby Skupiny JCDecaux uznávány městy, provozovateli letišť, dopravními společnostmi a inzerenty po celém světě. JCDecaux je jediným světovým hráčem, který se zaměřuje výhradně na venkovní reklamu a rozvoj všech souvisejících aktivit včetně městského mobiliáře, reklamy na dopravních prostředcích a billboardech. V éře chytrých měst hraje JCDecaux klíčovou roli při budování propojeného města, které je lidštější, otevřenější a udržitelnější.

Reklamy