Tarif Vodafone Neomezený v plném nasazení už dva měsíce a úspěšně, ukazuje výzkum

20. srpna 2019 – Podle výzkumu společnosti Kantar CZ pro Vodafone je s nedávno představeným tarifem Vodafone Neomezený spokojeno 94 procent zákazníků. Více než 90 procent zákazníků je spokojeno také s rychlostí mobilního internetového připojení. Na základě těchto pozitivních zpráv a po dvou měsících zkušeností s ostrým provozem dochází ke stanovení rychlosti mobilního internetu v tarifu Vodafone Neomezený na 10 Mbit/s.

Přesně po dvou měsících od spuštění nových tarifů, včetně tarifu Vodafone Neomezený, má společnost Vodafone k dispozici první obsáhlejší data o tom, jak zákazníci služby vnímají. Podle výzkumu společnosti Kantar CZ hodnotí zákazníci nabídku Vodafone Neomezený, která propojuje mobilní i pevné internetové připojení, velmi pozitivně.

Na otázku, jestli je nabídka tarifu Vodafone Neomezený srozumitelná, odpovědělo kladně 97 procent oslovených zákazníků. S nabídkou je velmi spokojeno 73 procent oslovených a spíše spokojeno dalších 21 procent. A pokud jde o hlavní důvody, proč si lidé tarif pořídili, jde především o neomezená data, volání, SMS a také o dobrou cenu.

S rychlostí mobilního připojení je spokojeno 91 procent zákazníků, uvádí Kantar CZ.

„Data ukazují, že nové tarify, včetně Neomezeného, zákazníky zaujaly a že i tolik diskutovaná rychlost připojení 5 megabitů za sekundu nebyla v praxi problémem. Přesto, abychom nikoho nenechali na pochybách, jsme se po prvních měsících ostrého provozu rozhodli rychlost oficiálně stanovit na 10 megabitů za sekundu,“ říká Enrique Vivas, viceprezident Vodafonu Czech Republic pro nefiremní zákazníky.

Výzkum společnosti Kantar CZ proběhl na prvních zákaznících, kteří si tarif Vodafone Neomezený v červenci aktivovali, a to proto, aby už zahrnoval reálnou uživatelskou zkušenost. 

O Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Po integraci UPC Česká republika v červenci 2019 se Vodafone rozrostl o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, půl milionu zákazníků kabelovou televizi a dvě stě tisícům uživatelů pevné telefonní služby.  Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností P3 communications. Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to 99 % českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a podporuje digitalizaci a diverzitu ve společnosti. Klade důraz na ochranu životního prostředí a využívá jen energii z obnovitelných zdrojů. Vodafone podporuje inovativní startupy a podnikatele v regionech. Zaměstnanci společnosti věnují ročně dobrovolnickým aktivitám více než 7500 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 13 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Více informací na www.vodafone.cz

 

Reklamy