Český manažer Patrick Müller získal prestižní ocenění bezpečnostního lídra spol. Sophos

Prestižní ocenění Top Performer of the Year, který každoročně uděluje přední světový dodavatel bezpečnostních řešení na ochranu sítí a koncových bodů spol. Sophos, získal Patrick Müller zodpovědný za prodeje značky v České republice a na Slovensku.
Podle prognózy společnosti IDC se celosvětový trh IT bezpečnosti, zahrnující hardware, software i služby, letos vyšplhá na hodnotu 103,1 miliardy dolarů, což by představovalo nárůst o 9,4 % oproti roku 2018. Do bezpečnosti budou podle analytické společnosti nejvíce investovat organizace z oblasti bankovnictví, diskrétní výroby a státní správy. Mezi dalšími pak významné segmenty jako procesní výroba, služby a telekomunikace, přičemž nejrychleji podle IDC porostou výdaje v oblasti státní správy, telekomunikací a těžby nerostných surovin.
Trend rostoucích investic do bezpečnosti IT, zejména pak se zaměřením na řízené bezpečnostní služby, je patrný i na lokálních trzích, což dává prostor výrobcům bezpečnostních řešení jako je Sophos pro další rozvoj a růst.

Ocenění, které Müller převzal v červenci během Sophos EMEA Sales Summitu 2019 v italském Bavenu z rukou James Vyvyana, viceprezidenta společnosti Sophos pro oblast EMEA, je výsledkem vynikajících ekonomických výsledků Sophosu v České republice a na Slovensku a růstu značky na těchto trzích. ČR a SK, za které Müller zodpovídá, se ve fiskálním roce 2019 staly ve východní Evropě nejlepším regionem z hlediska dosažených příjmů. V případě Müllera nejde o první interní ocenění společností Sophos. Již za rok 2016 získal Sapphire Award, kterou Sophos celosvětově uděluje za manažerské schopnosti a dovednosti

Patrick Müller působí v oblasti IT více než 23 let a je uznávaným expertem na bezpečnostní trh a fungování prodejního kanálu. Na pozici Senior Channel Account Executive pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Sophos je zodpovědný za rozvoj prodejní sítě společnosti, podporu lokálních partnerů a jejich projektů a aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí.

Reklamy