Animace, zvuk a vibrace – jak Visa posiluje důvěru zákazníků v rychle se měnícím světě plateb

Praha – 27. srpna 2019 – Společnost Visa představila novou sadu svého senzorického brandingu ve 25 zemích po celém světě prostřednictvím více než tuctu nových partnerů. Transakce platební kartou Visa nově doprovodí zvuk, animace a hmatový vjem. V dnešním digitálním světě ovládaném hlasovými příkazy a stále zaplněnějším síťovými zařízeními a bezobslužnými obchody nabízejí nástroje senzorického brandingu nový způsob, jak vylepšit zákaznickou zkušenost a jsou zároveň vyjádřením důvěry a bezpečnosti, které značka Visa reprezentuje. 

Visa jako první velká platební značka představila svůj branding, který zahrnuje vlastní animaci, zvuk a vibrační prvek pro hmatový vjem. Vytvoření této sady předcházel náročný kreativní proces. Po několika vyřazovacích kolech, do kterých byly zapojeny také focus groups, se Visa rozhodla pro optimistický a energický zvuk, který doplňují animace a vibrace pro hmatový vjem. Brzy nato Visa k zavedení tohoto nového senzorického brandingu navázala partnerství s řadou firem po celém světě, aby posílila důvěru spotřebitelů při placení kartou. 

Způsob, jakým a kde zákazníci ve světe platí se neustále mění, a společně s tím se také musí vyvíjet zákaznická zkušenost, jejíž součástí musí být důvěra už od úplného začátku,uvedla Lynne Biggarová, vedoucí marketingu a komunikace společnosti Visa. „V době, kdy kamenné obchody ustupují digitálnímu prostředí je nesmírně důležité přidat značce širší rozměr. Visa je díky tomu našim zákazníkům při placení blíž – můžou ji vidět, slyšet a dotknout se jíNástroje senzorického brandingu jsou důkazem toho, že rychlost, bezpečnost a spolehlivost jsou stále součástí každé transakce,dodává Biggarová.

Jaký vliv má senzorický branding na zákaznickou zkušenost zjišťoval průzkum, který byl proveden mezi obchodníky v oblasti Bay Area v San Franciscu, kteří používají terminály POYNT. Průzkum v prodejnách ukázal, že o 12 procent zákazníků více označí daného obchodníka za někoho, kdo se o jejich bezpečnost zajímá, pokud u placení narazí na senzorický branding. V porovnání s těmi, co se senzorickým brandingem nepřišli do styku se pozitivní vnímání značky Visa zvýšilo o 14 procent. Zároveň se zvýšil počet těch, co si zvládli vybavit logo společnosti.

Reakce partnerů a podpora senzorického brandingu 

V TSYS vnímáme platební zkušenost na trhu jako neustálou interakci mezi zákazníkem a obchodníkem. Senzorický branding je dobrým příkladem toho, jak se zákazník může ujistit, že transakce proběhla bezpečně a bez rizika,uvedl Jim Egbert, viceprezident pro rozvoj obchodních příležitostí a strategická partnerství ve společnosti TSYS. „Zákaznická zkušenost je bezproblémová, bezpečná a spolehlivá.

Jsme nadšeni, že můžeme být součástí inovativní iniciativy společnosti Visa pro budování důvěry, posílení značky a lepší zákaznickou platební zkušenost,“ řekl Bohdan Myroniw, viceprezident pro strategická partnerství, Equinox Payments. „Je snadno srozumitelná pro všechny generace a je to zkrátka zábavná zkušenost.”

V Cannes

Lynne Biggarová hovořila o celkovém růstu a efektivnosti senzorického brandingu na letošním Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions. Během panelu s názvem „Další hranice zvukového a senzorického brandingu“ se po jejím boku objevil Steve Milton, zakládající partner Listen Agency, a společně vystoupili v divadle Debussy. Pro další informace sledujte @LynneBiggar na Twitteru nebo LinkedIn.

# # # 

O společnosti Visa

Visa Inc. (NYSE: V) je světovou jedničkou v oblasti digitálních plateb. Naším posláním je propojit svět prostřednictvím inovativní, spolehlivé a bezpečné platební sítě, umožňující jednotlivcům, podnikům a ekonomikám prosperovat. Naše vyspělá globální procesingová síť, VisaNet, umožňuje bezpečný a spolehlivý průběh plateb po celém světě a dokáže zpracovat více než 65 tisíc transakcí za sekundu. Soustavné zaměření společnosti na inovace je katalyzátorem rychlého růstu connected commerce a hnací silou v cestě za bezhotovostní budoucností pro každého a na jakémkoli místě. V době, kdy svět přechází z analogového systému na digitální, společnost Visa paralelně digitalizuje vlastní značku, produkty a procesingovou síť tak, aby formovala budoucnost placení v digitálním světě. Pro více informací navštivte o společnosti Visa, visa.com/blog a sledujte nás na @VisaNews.