V DigitalAd vytvořili „ekologickou“ guerilla kampaň pro knihu Bez odpadu

Praha, 29. srpna 2019 Agentura DigitalAd přišla s kreativním stylem kampaně pro klienta Mladá fronta
a jejich nově vydávanou knihu francouzské autorky Camille Ratii: Bez odpadu. Koncept kampaně má podpořit myšlenku
i hlavní poslání této knihy. Agentura spojila své síly s firmou Aqua Ads a prostřednictvím využití vodního proudu
pod vysokým tlakem vznikly „neškodné“ reklamní plochy.

Původním záměrem DigitalAd bylo využití reklamní plochy na odpadkových koších či vozech na svoz odpadu. Tyto plochy však nebyly v požadovaném termínu dostupné, a tak vznikl nápad spojit se s firmou Aqua Ads, která se specializuje na realizaci ekologické a legální formy guerilla marketingu
jako alternativy venkovní reklamy. 

Tento typ reklamní plochy nevytváří žádný odpad a nezatěžuje životní prostředí, spíše naopak. Vodním proudem pod vysokým tlakem se v podstatě vyčistí část chodníku v požadované šabloně, což zjednodušeně řečeno odstraní nanesený prach, a tím místo ztmavne. 

Kreativní reklamní kampaň z dílny DigitalAd je realizována v období
od 10. srpna do 10. září 2019 v Praze v okolí knihkupectví a nákupních center. Do 10. září 2019 jsou plochy podle potřeby obnovovány, následně však ještě mohou být viditelné.

Kniha francouzské autorky Camille Ratii s podtitulem Skoncujeme s plasty, kterou vydává Mladá fronta, divize Knihy, nabádá čtenáře k tomu, jak žít lépe, ekologicky a bez plastů. Autorka v knize uvádí různé problémové situace z vlastního života, do
nichž se vinou své snahy o změnu dostala, a dává čtenářům cenné rady, jak se jim vyhnout. Vyjmenovává také, jak konkrétně lze snížit odpad ve všech možných lidských aktivitách
a jak změnit své dlouholeté návyky.

Více o knize zde: https://bit.ly/2FbdS5V

O DigitalAd, s.r.o.

Agentura DigitalAd je na trhu již dva roky. Byla založená v roce 2017. Původně internetová agentura nabízí svým klientům kompletní služby pokrývající celý mediální prostor. Její hlavní prioritou je být spolehlivým partnerem v reklamě digitálního věku. Kromě zkušeností a komplexnosti staví hlavně na osobním přístupu. Mezi klienty agentury patří například společnosti OKI, Albatros Media, Prague Pride, Internet CZ či Scio.

Více o vydavatelství Mladá fronta

Vydavatelství Mladá fronta je moderní vydavatelství s čtyřiasedmdesátiletou tradicí. Vlajkovou lodí vydavatelství je týdeník Euro a portál Euro.cz. V divizi Euro vychází také lifestylové magazíny Esence a nově Hipster. V divizi Euro HUB se pravidelně realizují odborné i společenské akce a projekty. Divize Online provozuje také ekonomický web Finance.cz a dalších 12 specializovaných online titulů. Divize Medical Services nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 v divizi Magazíny významně rozšířilo o řadu titulů, především v segmentu auto-moto, a také sportovních a hobby magazínů. V divizi Dětské tituly začal vycházet časopis pro nejmenší děti Puntík a nově magazín Maminčin Puntík.

Více o Aqua Ads:

Jde o společnost, která se specializuje na realizaci ekologické a legální formy guerilla marketingu jako alternativu venkovní reklamy. Za pomocí speciálního regulovatelného vodního paprsku přes ocelové šablony vyčistí požadovaný motiv do špíny chodníku. 

Web: http://aquaads.cz

Facebook: https://www.facebook.com/aquaads.cz/

 

Reklamy