Praha, Česká republika, 3. září 2019 – Společnost QNAP® Systems, Inc. (QNAP), přední inovátor v oblasti úložných, síťových a výpočetních řešení, dnes představila pro Českou republiku záruky Next Business Day a Next Business Day Onsite. Služby dodatečné záruky si mohou zakoupit uživatelé všech NAS s provedením do RACKu i majitelé všech šesti a více pozicových desktopových NAS QNAP do třiceti dní od zakoupení NAS u všech autorizovaných partnerů v ČR. Díky úzké spolupráci společnosti QNAP a Western Digital je možné dokoupit i záruku pro vybrané modely pevných disků.
„Služby NBD a NBD Onsite jsme spustili v Polsku již v roce 2018. Zákazníci si je velmi oblíbili a systémoví integrátoři je rádi nabízejí jako součást řešení ukládání dat ve firmách, protože hodnota dat téměř vždy mnohonásobně převyšuje hodnotu hardware,“ řekl Václav Štajner, Country Manager QNAP pro Českou republiku, a dodal: „I v České republice si firmy uvědomují náklady spojené s řešením nenadálých výpadků HW infrastruktury, z toho důvodu QNAP touto cestou rozšiřuje podporu pro české zákazníky.“
Podpora na nejvyšší úrovni
QNAP specializovaný servisní tým poskytuje patřičnou pomoc a zajišťuje, že každý problém s hardwarem bude mít nejvyšší možnou prioritu. To znamená, že pokud je vaše zařízení poškozené, obdržíte výměnou novou jednotku. Můžete tak být v klidu s vědomím, že vaše servery jsou vždy v péči inženýrů QNAP.
Aktualizace Užijte si bezplatné aktualizace softwaru a přístup k celé řadě funkcí, včetně doplňků a oprav. |
Diagnostika systému Náš zkušený a profesionální tým podpory pomůže a vzdáleně vyhodnotí stav systému, takže si můžete být jisti, že funguje správně. |
Technická podpora Přístup k profesionální podpoře prostřednictvím helpdesku, e-mailu, telefonu a chatu. V případě potřeby buďte připraveni na vzdálené připojení s našimi inženýry. |
Oprava hardwaru Užijte si vysoce kvalitní služby opravy zařízení v garantovaných časech. V případě selhání hardwaru získáte funkční zařízení následující pracovní den. |
Next Business Day Dodávka funkčního zařízení již příští pracovní den od potvrzení poruchy hardwaru našim servisním oddělením. |
Next Business Day Onsite Zástupce společnosti QNAP poskytuje funkční zařízení následující pracovní den (na místě bude provedena výměna jednotek a zapnutí pro otestování stavu) od potvrzení poruchy hardwaru naším servisním oddělením. |
Nové záruky Next Business Day a Next Business Day Onsite jsou nyní k dispozici. Další informace můžete získat na webové stránce: https://www.qnap.com/service/warranty/cs-cz/