Asiana implementovala technologický standard NDC. Dobrá zpráva pro všechny zákazníky

Praha, 5. září – Společnost Asiana, provozovatel letenkového portálu Letuška.cz, jako technologický lídr v prodeji letenek na českém trhu implementoval možnost knihování letů Lufthansa Group Airlines prostřednictvím technického standardu NDC (New Distribution Capability). Jaký přínos to má pro zákazníky?

Spuštění tohoto pro Lufthansa Group Airlines preferovaného distribučního kanálu je historickým mezníkem. Díky implementaci NDC obsahu ve spolupráci s naším technologickým partnerem AARON GROUP jsme nyní schopni nabídnout přístup k lepšímu obsahu a nabídkám a to pro všechny naše zákazníky bez rozdílu – ať se jedná o retail či korporátní segment rezervující online či offline přes naše pobočky a operátory,“ říká Josef Trejbal, obchodní ředitel společnosti Asiana.

Portál Letuška.cz, který Asiana provozuje od roku 2001, zařadil do svého obsahu plnou šíři nabídky letů Austrian Airlines, Lufthansy a Swissu dne 30. 8. 2019. Letecké odvětví vyvíjelo standard NDC od roku 2012 s cílem usnadnit agentům uzpůsobení nabídek a vytvořit tak užší vztah mezi leteckými dopravci a zákazníky.

O společnosti ASIANA a portálu Letuška.cz

Společnost  ASIANA byla založena v roce 1993. Její portál Letuška.cz byl spuštěn v roce 2001 jako první online prodejce letenek v České republice a střední a východní Evropě. Letuška.cz se stala  prvním úspěšným  start-up ve svém oboru v ČR, naučila Čechy nakupovat letenky přes internet. ASIANA patří rovněž mezi nejvýznamnější poskytovatele cestovních služeb pro korporátní klienty. Divize Eurpea.Travel se věnuje oblasti MICE. Organizuje eventy, konference, teambuildingové aktivity pro tuzemské firmy, nadnárodní korporace i zahraniční subjekty. Jazykové pobyty a studium v zahraničí ASIANA nabízí prostřednictvím portálu Study.cz.

Deutsche Lufthansa AG je ve spojení se svými dceřinými společnostmi Austrian Airlines, Swiss Interantional Air Lines, Brussels Airlines a Eurowings největší evropskou leteckou společností. Celkem skupina vlastní více než 700 letadel, což z ní činí jednu z největších leteckých společností na světě. Tržní podíl Luftahnsa Group v České republice je přibližně 20% a Lufthansa Group je strategickým partnerem českého firemního cestování.

 

Reklamy