Demo Back Stage ukazuje Ray Tracing v Luminous Engine

 

Luminous Production na vývojářské konferenci CEDEC v Japonsku poprvé předvedli demo s názvem Back Stage využívající ray tracing v reálném čase. Prezentace se zhostili ředitel Luminous Production Takeshi Aramaki a Masaya Takeshige z organizace pro vývojářské technologie společnosti NVIDIA.

Demo běželo na NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti s využitím verze ray tracingu v reálném čase známé jako path tracing. Vytvořeno bylo za použití Luminous Engine – stejného enginu, který stojí zaFINAL FANTASY XV a poběží na něm také nadcházející AAA titul studia, který je zatím beze jména. Tento engin se tak zařazuje mezi první s podporou path tracingu.

Využití ray tracingu v dalším enginu známého vývojářského studia podtrhává vzrůstající oblibu technologie v herním odvětví. Ray tracing je postaven na robustním ekosystému, který zahrnuje průmyslové standardy mezi API, podporu v řadě populárních herních enginů a řadu herních titulů od největších vydavatelů.

Luminous Productions spadají pod skupinu společností Square Enix a jsou obecně považováni za jedno z předních herních studií na světě, které je známé využíváním nejmodernějších technologií.

Back Stage je ukázkou naší práce, která má odpovědět na otázku ‚Jak dokážete využít ray tracing v next generation titulu?‘ Grafické karty GeForce RTX mají více výkonu, než jsme si uměli představit, a s technologiemi NVIDIA se realitou stává dokonce path tracing v reálném čase. Spolu s Luminous Engine a RTX jsme podnikli další krok k nádherným a realistickým hrám, které chceme tvořit,“ říká Takeshi Aramaki, ředitel studia Luminous Productions.

Odkazy:

Video prezentace Back Stage: https://youtu.be/kohEL3Wo6a8

Grafické podklady ve vysokém rozlišení naleznete na https://www.nvidia-press.com

Článek o Back Stage na GeForce.com: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/back-stage-luminous-productions-geforce-rtx-2080-ti-ray-tracing-tech-demo