Footshop rozjíždí spolupráci s DoDo. Slibuje dodání tenisek v den objednání

PRAHA 6. 9. 2019 Dodání v den objednání. Trend, který je známý převážně u největších internetových prodejců s elektronikou, se dostává i do oblasti módy. Oblíbený prodejce limitovaných tenisek Footshop se mezi hrstku takových on-line obchodů také zařadil. Nově nabízí služby roznáškového kurýra DoDo, který slibuje dodání tenisek v den objednání.

„Víme, že kouzlo nakupování v kamenných obchodech spočívá v tom, že zákazník si zboží může okamžitě odnést domů. Navázáním spolupráce s roznáškovou službou DoDo chceme tuto možnost zprostředkovat i našim on-line zákazníkům. K pohodlnému výběru z pohodlí domova přidáváme i rychlost doručení,” upřesňuje důvody nové spolupráce Peter Hajduček, zakladatel Footshopu.  

Služba je primárně určena pro ty, kteří na své zboží spěchají a nemají čas vyzvedávat jej osobně v kamenné prodejně. Tenisky objednané ve Footshopu může mít zákazník doma už třeba tři hodiny od jejich on-line objednání. Expresní doručení zboží je zajištěno ve dvou vlnách pro všechny objednávky po Praze. První probíhá v dopoledních hodinách, kdy se expedují objednávky přijaté do 10:30, druhá pak v 16:00, pokud zákazníci odešlou objednávku do 14:30.  

Služba DoDo je startupový projekt, který funguje od prosince 2015. Je první akvizicí startupového fondu společnosti INVEO, která poskytuje 360 servis e-commerce subjektům. DoDo aktuálně zaměstnává více než 400 kurýrů a provozuje flotilu čítající přes 300 aut, 95 % využívaných automobilů má pohon na CNG. K dispozici jsou pěší kurýři i cyklokurýři. DoDo v roce 2018 vykázalo tržby ve výši 60 milionů korun.

Online obchod Footshop s kamennými prodejnami ve třech zemích je největší lokální hráč na poli streetwearu. S milionem followers na sociálních sítích patří Footshop mezi nejsledovanější firmy v České republice a na Slovensku. Footshop jako jediný na tuzemském trhu patří do rodiny adidas Consortium a přináší tak na lokální trh jak exkluzivní značky a modelové řady, tak velmi limitované kolekce té nejprestižnější modelové řady německého výrobce, jakou je například adidas Yeezy nebo kolekce japonské značky Y-3. Footshop si jako online retailer s kamennými prodejnami v Praze, Bratislavě a Budapešti razí cestu do mezinárodních vod i díky spolupráci s módními návrháři či kreativci.

 

   

 

                                                                  

Reklamy