Česká spořitelna spouští od dnešního dne podzimní kampaň na podporu půjček. Kampaň s hlavním mottem „Nastavíme vám půjčku se splátkou, kterou v klidu unesete“ poběží od 16. září do 24. listopadu 2019 zejména v TV a rádiu, tištěných médiích, na internetu a využívá rovněž venkovní reklamu, direct maily a sociální sítě. Klienti se také s reklamou setkají v pobočkové síti a prostřednictvím digitálního bankovnictví George. Na přípravě kampaně se podílela kreativní agentura VMLY&R. Reklamní spot natočil režisér Jan Švejkar, který se podílel na image kampani zaměřenou na finanční vzdělávání – projekt Abeceda peněz.
„Kampaň klade důraz na to, že není dobré přepínat své síly. A pro půjčování to platí dvojnásob. Proto klientům garantujeme nejnižší možnou splátku, která nezatíží jejich měsíční rozpočet. Půjčku jim zkrátka v souladu s poradenstvím Moje zdravé finance nastavíme tak, aby splácení hravě zvládli. Nabídka sjednání půjčky s garancí nejnižší splátky je platná do konce října,“ říká ke kampani Filip Belant, ředitel nezajištěných úvěrů v České spořitelně.
Hlavní cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi, které nechtějí ztrácet čas správou financí a chozením na pobočku. Zároveň jsou pro ně peníze od toho, aby zajistily chod rodiny a díky tomu si mohli dopřát a užít společné zážitky.
Odkaz na spot a vizuál ke stažení: http://bit.ly/cs-kampan-uvery.
Více o podzimní kampani na www.csas.cz/pujcka.