Nově na Třetinku více produktů

Praha, 24. 9. 2019 – Služba Třetinka, kterou na trhu nabízí exkluzivně pouze Alza.cz, byla od spuštění před necelými dvěma lety využita na téměř 47 tisíc objednávek. Minimální cena produktu určeného pro Třetinku se nově snižuje, čímž se rozšířil výběr zboží. Zákazníci přitom neplatí žádné úroky.

Unikátní služba umožňuje ověřeným zákazníkům pořídit si vybrané produkty bez starostí za třetinu ceny a zbytek uhradit kdykoli do 3 měsíců. Nakupující přitom neplatí ani korunu navíc – žádné úroky ani navýšení. Popularita služby stoupá – více než třetina uživatelů službu využila i několikrát. Průměrná výše objednávky na Třetinku činila vloni 11 200 Kč, letos částka klesla na 10 477 Kč.  Službu totiž zájemci nově využívají i na levnější zboží, neboť je pro ně pohodlná a mohou lépe spravovat své cashflow.

„Se službou nadále pracujeme. Zákazníkům jsme vyšli vstříc a nově jsme snížili minimální cenu produktu určeného pro Třetinku,  čímž se značně rozšířil výběr zboží. Do hlavní sezóny tak přinášíme nakupujícím širší možnosti, jak komfortně nakoupit bez zatížení úvěrem,“ uvedl Jiří Ponrt, finanční ředitel Alza.cz. 

Nejvíce zákazníků – 51,5 % hradí „třetinkové“ faktury nadvakrát, to znamená, že hned druhou platbou produkt doplatí. Třetina nakupujících (33,7 %) pak platí Třetinku natřikrát. Historicky firma zaznamenala rekordmana, který ve smluveném termínu zaplatil produkt na 36 splátek. 

Všechny vybrané produkty vhodné pro splátky jsou na webu viditelně označeny speciálním znakem služby Třetinka. V období duben – září 2019 se na Třetinku nejvíce prodávalo zboží z těchto deseti segmentů:

Mobilní telefony 25,01 %
Nositelná elektronika (wearables) 10,07 %
Bílé elektro 8,30 %
Televize 7,90 %
Notebooky 7,61 %
Domácí elektro 7,58 %
Audio-Video 7,10 %
Příslušenství pro IT/TV 6,50 %
Software 5,67 %   
Digitální foto-video 4,39 %

Více informací a podmínky nákupu na Třetinku zde: https://www.alza.cz/tretinka

O společnosti Alza.cz a.s.: 

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2018, ve kterém Alza utržila 25 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (unikátní samoobslužné Prodejny budoucnosti, doručování do tzv. Alza HomeBoxu, platba a prodej BTC a LTC ve vlastních platebních automatech, nabídka elektromobilů on-line, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, výuka na VŠE, výrobky vlastní značky AlzaPower, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti samoobslužných AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium,. Za své úspěchy získala řadu ocenění, například Nejdůvěryhodnější značka mezi prodejci elektra, Křišťálovou Lupu, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 64 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde. 

Reklamy