Světové špičky e-mailingu vystoupí v říjnu v Praze

Praha, 24. září 2019 – Ve čtvrtek 3. října 2019 se uskuteční Emailing 2020, již čtvrtý ročník největší nezávislé konference o e-mailingové komunikaci v České republice. Jedním z hlavních témat bude interaktivní e-mailing. Návštěvníci se dále naučí například připravovat virální newslettery bez podpory sociálních sítí a reklam. Na pódiu se vystřídá řada předních odborníků z celého světa i ČR. Poprvé se v české premiéře představí například Jen Capstraw a Cyrill Gross.

Tématem čtvrtého ročníku odborné konference Emailing 2020, kterou pořádá konzultační společnost Acomware, bude interaktivní e-mailing. Interaktivní obsah e-mailu už není doménou pouze úzké skupiny geeků, ale stává se z něj trendové téma široké masy digitálních marketérů. Ve čtvrtek 3. října 2019 v prostorách pražského DOX+ vystoupí přední světoví a čeští odborníci na e-mailing. Pro návštěvníky je kromě přednášek připravena řada praktických workshopů, kde si mohou teoretické poznatky sami vyzkoušet.

Jedním z hlavních řečníků letošní konference je Cyrill Gross, senior konzultant a vývojář e-mailů společnosti Mayoris. Gross vystoupí v České republice poprvé a ve své přednášce vysvětlí, jak přistupovat k první e-mailingové kampani, co vše je proveditelné a s jakou podporou na straně e-mailových klientů můžete počítat. V navazujícím workshopu se bude podrobně věnovat technologii AMP, která se využívá při vývoji responzivních částí e-mailových šablon.

Dostat e-mail do doručené pošty je výzvou pro každého online marketéra. Jak na to, ukáže Anthony Mitchell ze společnosti InboxSys. V prezentaci se bude podrobně věnovat hlavním výzvám, kterým dnes musíme při doručování zpráv čelit. Současně ukáže ověřené postupy přípravy e-mailingové kampaně, abyste zdárně překonali nejčastější překážky bránící doručení e-mailové zprávy.

Ze zahraničních řečníků se mohou návštěvníci konference těšit také na Jen Capstraw, která je ředitelkou Strategic Insights and Evangelism společnosti Iterable a současně prezidentkou sdružení Women of Email. Na pódiu dále vystoupí Kate Barrett (eFocus Marketing), Elliot Ross (Taxi for Email), Shmuel Herschberg (Shyn Media) a Gábor Koncz (Automizy).

Z českých odborníků se představí e-mailingový specialista společnosti Acomware Martin Halama a copywriter a ideamaker společnosti Alza Martin Müller. Druhý jmenovaný posluchačům ukáže, jak připravit virální newsletter bez podpory sociálních sítí a reklamy. Společně s Martinem Müllerem se můžete inspirovat tím, jak virální obsah připravují v Alze, jak se takový e-mail tvoří a jakých omylů se musíte vyvarovat.

Více informací o konferenci a registrační formulář najdete na webu http://www.emailing2020.cz.

O společnosti Acomware

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance2020, Emailing2020 a cyklu diskuzí Eshopista.

Reklamy