Driveto posílilo o nového šéfa produktu, stal se jím Petr Csikós

Sovým šéfem produktu v Drivetu se stal Petr Csikós (32). Do startupu, který nabízí dlouhodobé pronájmy aut a patří do portfolia české investiční skupiny Miton, přichází s dlouholetými zkušenostmi ze Seznamu a LMC.

Petr Csikós v Seznamu působil celkem 10 let. Jako produktový manažer se věnoval rozvoji klíčových služeb tuzemské internetové jedničky, Sreality.cz a Firmy.cz. V LMC pak 2,5 roku pomáhal zlepšovat uživatelský zážitek uchazečů o práci i firem, které hledají zaměstnance. Teď Petr Csikós přijal nabídku starat se o Driveto.cz, které je největším českým online prodejcem aut. S týmem vývojářů bude ladit digitalizaci celého nákupního procesu.

„Petr je skvělý produktový manažer s velkým citem pro detail. Věci dotahuje do konce a projekty dokáže pragmaticky řídit od nápadu až po implementaci. Jedinečnou roli hraje i při soudržnosti týmu, který dokáže přirozeně motivovat a směrovat k úspěchu,“ popisuje Adam Szabó, CEO Driveta a dodává: „Do procesů zapojí i machine learning, díky čemuž bude moci tým Driveta ještě efektivněji pracovat s daty a zákazníkům nabízet v každé fázi to, co je pro ně nejvíce relevantní.“

Reklamy