Společnost dm podpoří start-upy Projekt dmSTART nabízí šanci stát se úspěšným výrobcem

Společnost dm se rozhodla podpořit start-upy malých producentů uvedením jejich produktů nebo inovativních projektů na trh. Během spolupráce nabídne dm začínajícím podnikatelům s kreativní vizí prostor pro rozvoj, prezentaci a prodej jejich výrobku.

České Budějovice, 26. 09. 2019 – Pod mottem „Velcí pomáhají malým“ nové kampaně představuje dm projekt s názvem dmSTART. Jejím prostřednictvím chce dát společnost dm šanci odstartovat podnikatelský úspěch malým producentům a těm nejúspěšnějším z nich nabídnout místo v regálech prodejen dm. 

Know how a podpora od dm

Příležitost získat podporu velké společnosti se nabízí všem podnikatelům i malým firmám, které mají inovativní nápady nebo chtějí nabídnout své zajímavé produkty spotřebitelům. „Jako etablovaná značka na českém trhu jsme se rozhodli podat pomocnou ruku začínajícím start-up projektům, které mnohdy skýtají obrovský potenciál, jenž by zůstal třeba kvůli nejrůznějším počátečním překážkám
či nedostatečným zkušenostem nevyužitý. Zároveň chceme touto cestou nabídnout našim zákazníkům inovativní a exkluzivní produkty. Věříme, že nový projekt bude mít mezi uchazeči ohlas a že se tak obě strany, jak začínající producenti, tak zákazníci, mají opravdu na co těšit,“ říká k novému projektu Martina Horká, jednatelka společnosti dm. 

Stát se úspěšným může začít jednoduše

Zájemci z řad podnikatelů, drobných producentů či malých firem se mohou se svými projekty přihlašovat od 26. 9. 2019 do 31. 1. 2020. Podmínky přihlášení i stručný formulář najdou na webových stránkách www.dm.cz/dmstart. Společnost dm následně prostřednictvím odborné poroty vybere nejlepší z nich a těm nabídne zařazení produktů do sortimentu a marketingovou podporu skrze celou síť interní i externí komunikace. Výherci budou po dobu šesti měsíců profitovat
ze získaného prostoru v prodejnách dm a z propagace svého výrobku. Zároveň si dm ponechává výhradní právo nevybrat žádného zájemce, nebo vybrat vítězů více. „Pokud vše půjde podle plánu, věříme, že první produkty zavedeme do prodeje přibližně v květnu následujícího roku,“ uzavírá optimisticky Martina Horká.

společnosti dm drogerie markt Česká republika

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 230 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.958 spolupracovníků. V obchodním roce 2017/2018 vykázala dm v České republice obrat ve výši 9,52 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio, trend IT UP, réell´e, Stella Jones či nejnovější dm značku SEINZ.

Tiskové zprávy a fotografie v tiskové kvalitě společnosti dm naleznete v dm presscentru

www.dm.cz

www.facebook.com/dm.cesko

Reklamy
Označeno tagem