Společnost HONOR zvyšuje své prodeje

Praha, 30. září 2019 – HONOR dosáhl v první polovině roku 2019 44 % meziročního navýšení svých prodejů mimo Čínu. HONOR vedl prodeje v Rusku a také výrazně rostl na trzích Blízkého východu. HONOR byl v rámci podílu na trhu v první polovině letošního roku v žebříčku Top 5 společností vyrábějící smartphony v Rusku, Saudské Arábii, Spojených arabských emirátech, Egyptě, České republice, Itálii a na Ukrajině. HONOR se celosvětově ve druhém čtvrtletí umístil na prvním místě v kategorii online prodejce ve střední a vyšší třídě (200-600 USD).

Hlavní výsledky prodeje

V Rusku se společnost HONOR v prvním čtvrtletí umístila na prvním místě. Ve druhém čtvrtletí se HONOR umístil na druhém místě a byl nejrychleji rostoucí značkou mezi svými konkurenty se 141 % meziročního nárůstu. Ve střední a východní Evropě a v severských zemích zaznamenala společnost HONOR meziroční nárůst prodejů. Česká republika se umístila na 5. místě s 110 % meziročního nárůstu. V západní Evropě se HONOR řadil na 4. místo, v Itálii s 5% podílem na trhu a na 5. místě ve Francii.  

Úspěchy

HONOR 20 dosáhl rekordně vysokých prodejů za pouhých 14 dní, kdy světově prodal více než milión jednotek. HONOR 20 Pro disponuje hlavní 48MPx kamerou a zaznamenal úspěch v žebříčku DxOMark, kde získal celosvětově páté nejvyšší skóre v kategorii focení mobilním telefonem. Prodeje HONOR 20 Pro překročily 100 miliónů RMB (přibližně 15 miliónů USD) během tří sekund od spuštění. 

 

V České republice se HONOR 20 v srpnu umístil na 2. místo v prodejích v kategorii mezi 400-449 USD. HONOR 20 Pro pak v kategorii 550-600 USD na 2. místě po dvou týdnech od spuštění. Od února 2019 dosáhl HONOR View20 více než 1,5 miliónu světově prodaných kusů. Během prvního týdne prodeje na Amazonu ve Francii se HONOR View20 stal nejprodávanějším produktem v kategorii telefonů nad 499 EUR. Přední maloobchodní prodejci spotřební elektroniky v Malajsii jej také označili za „Nejprodávanější vlajkový model“.

O značce mobilních telefonů HONOR

HONOR je odvážná značka. Značka pro zákazníky, kteří se nebojí dělat věci jinak – proti zažitým konvencím. HONOR přišel na trh s úplně novým obchodním modelem navrženým pro moderního zákazníka. Zařízení HONOR spoluvytváří uživatelé v rámci modelu Consumer to Business. Značka vychází svým zákazníkům vstříc nejen designem konkrétních zařízení, ale také přímým distribučním modelem. Zákazník, který si zakoupí zařízení značky HONOR, nezíská jen mobilní telefon. Získá dlouhotrvající svazek se značkou odhodlanou přispět ke splnění všech jeho potřeb ve světě moderních komunikací. Více informací naleznete na www.hihonor.com nebo na našem Facebooku http://www.facebook.com/honorcz.

 

Reklamy