Společnost Huawei oznámila obchodní výsledky za 3. kvartál 2019

Společnost Huawei dnes oznámila své obchodní výsledky za třetí čtvrtletí roku 2019. Během prvních tří čtvrtletí letošního roku vygenerovala tržby ve výši 610,8 miliard CNY, což představuje meziroční nárůst o 24,4 %. [1]

K růstu došlo v oblasti spotřebitelské elektroniky a smartphonů. Dodávky chytrých telefonů společnosti Huawei v prvních třech čtvrtletích roku 2019 přesáhly 185 milionů kusů, což představuje meziroční nárůst o 26 %. Společnost také zaznamenala rychlý růst v případě dalších produktů, jakými jsou například počítače, tablety, nositelná elektronika (tzv. wearables) a inteligentní audio produkty.

Současně došlo také k urychlení komerčního nasazení 5G sítí po celém světě. Huawei pokračoval v zavádění inovativních řešení, jako je například 5G Super Uplink. Společnost také spolupracuje s průmyslovými partnery na vytvoření průmyslové aliance a průmyslové inovační základny pro 5G sítě, které umožní inovaci a další rozvoj operátorů.

K dnešnímu dni Huawei podepsala již více než 60 komerčních smluv na 5G sítě s předními světovými operátory a dodala na globální trhy více než 400 tisíc 5G masivních aktivních anténních jednotek MIMO (AAU). Stejně tak i výroba a dodávky optického přenosu, datové komunikace a IT produktů společnosti Huawei nepřetržitě rostly.

V oblasti Enterprise spustila společnost digitální platformu Huawei Horizon. Tato konvergovaná, otevřená a efektivní platforma. Huawei tak usiluje o spolupráci se zákazníky a partnery při budování základny pro digitální svět a ve snaze vytvořit průmysl digitální transformace v hodnotě bilionů amerických dolarů. Tato platforma také pomůže různým odvětvím, jako je vláda, veřejné služby, finance, doprava a elektřina, aby urychlily proces své digitální transformace.

Do konce 3. kvartálu 2019 si více než 700 měst, 228 společností Fortune Global 500 a 58 společností Fortune Global 100 vybralo Huawei jako svého partnera pro digitální transformaci.

Dochází také k akceleraci vývoje cloudových služeb. Ve třetím čtvrtletí Huawei oznámil svou výpočetní strategii a vydal Atlas 900, nejrychlejší počítač na světě pro trénink umělé inteligence (AI). Mezi další inovativní produkty, které společnost uvedla, patří také HUAWEI CLOUD Ascend AI, 112 nových služeb poháněných procesory Kunpeng a Ascend, nebo například Industrial Intelligent Twins. Tyto produkty dosáhly významných průlomů ve státní správě, u poskytovatelů internetových služeb (ISP), v automobilovém průmyslu, financích a mnoha dalších odvětvích. Tři miliony podnikových uživatelů a vývojářů použili Huawei Cloud k vývoji svých produktů a řešení.

Ve 3. čtvrtletí 2019 byl uveden také Vision smart screen, představující jedinečné inovativní řešení v oblasti softwaru a hardwaru, které získalo uznání ve svém odvětví i od spotřebitelů. V současné době dochází k rozvoji robustnějšího ekosystému, který se zaměřuje na spotřebitele a poskytuje plynulejší inteligentní zážitek ve všech hlavních uživatelských scénářích.

Rychlým rozvojem prošel také ekosystém Huawei Mobile Services (HMS), a v současné době pokrývá více než 170 zemí a regionů, a spolupracuje s více než 1,07 miliony registrovaných vývojářů po celém světě.

[1] Zde uvedené finanční údaje jsou neauditovanými údaji sestavenými v souladu s Mezinárodním standardem účetního výkaznictví.

Převedeno na americké dolary („USD“) pomocí tržního kurzu na konci září 2019, USD1,00 = CNY7,1292.

– – –

Více informací o produktech Huawei naleznete na https://consumer.huawei.com/cz

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/
YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk
Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group
Produkty a služby Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a využívá je třetina světové populace. V roce 2018 se společnost umístila na 2. místě v dodávkách chytrých mobilních telefonů. Patnáct R&D (výzkumných a vývojových) center bylo založeno v USA, Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně. Huawei Consumer BG je jednou ze tří business divizí společnosti a soustřeďuje se na smartphony, PC a tablety, wearables a cloudové služby apod. Globální síť Huawei je postavena na 20 letech bohatých zkušeností v telekomunikačním průmyslu a jejím cílem je přinášet nejnovější technologie spotřebitelům na celém světě.