Mall.cz a Rozbaleno.cz pod jednou střechou. Pod internetový obchod Mall.cz se přestěhoval e-shop s rozbaleným zbožím

Praha, 6. listopadu 2019 Zákazníci e-shopu Rozbaleno.cz najdou nově rozbalené produkty na Mall.cz. Tato změna pro ně přináší řadu výhod, mimo jiné širší nabídku zboží nebo větší míru slev. Pro Mall.cz jde letos již o třetí podobnou integraci, kdy se v červnu do té doby samostatné značky Proděti.cz a Bigbrands.cz přestěhovaly do nákupní galerie. 

Nákup šetrný k životnímu prostředí

Nákup na internetu se nemusí vždy povést. Občas se stane, že výrobek nesplní očekávání nebo jednoduše nesedí velikost a zákazník se ho rozhodne vrátit. Takové výrobky se slevou až několik desítek procent mohou nyní zákazníci nově zakoupit na webu Mall.cz, kdy je e-shop jasně informuje, že se jedná o vrácené zboží. Zákazníci mají zároveň jistotu, že je zboží v perfektním stavu. E-shop zboží vždy, než ho vrátí zpět do prodeje, důkladně zkontroluje. Zákazníci mohou filtrovat mezi rozbaleným, zánovním a použitým zbožím. Zboží se liší mírou používání a délkou záruky. Slevy se z původní ceny pohybují od 35 do 60 %. Všechno zboží je plně funkční. „Téměř 60 % zákazníků vnímá u nákupu rozbaleného zboží i ekologicky rozměr, kdy dávají ,druhou šanciʼ výrobku, který by jinak mohl přijít nazmar,“ říká Martin Lakomý, ředitel reklamací a služeb v Mall.cz, a dodává, že počet zákazníků, kteří chtějí, aby jejich nakupování bylo šetrnější k životnímu prostředí, neustále roste.

Mezi nejvíce nakupované kategorie rozbaleného zboží patří elektronika, počítače a mobilní telefony. Tyto tři kategorie nakupuje pravidelně více než polovina zákazníků Rozbalena. Pomyslnou pětici doplňují bílé spotřebiče a oblečení. U oblečení je nejčastějším důvodem, že zákazníkovi nesedí velikost či barva. Často se také u dárků stává, že se obdarovanému sešly hned dvakrát. 

Nové výhody pod střechou Mall.cz  

Zákazníkům nákup rozbaleného zboží pod hlavičkou Mall.cz přináší hned několik výhod. Na výběr mají nyní ze širší nabídky. V současné době mohou vybírat z více než pěti tisíc produktů. Zboží si mohou pohodlně vyzvednout na jednom z více než 500 výdejních míst a pro platbu mají k dispozici šest různých platebních metod, včetně nákupů na splátky. A stejně jako v případě nového zboží ho mohou vrátit do 14 dnů na jedné z poboček e-shopu. Web www.rozbaleno.cz funguje zatím i nadále, jeho funkce jsou ale omezené. Zákazníci zde již nemohou nakupovat, ale dostanou se bez problémů do svého účtu s historií objednávek pro případné reklamace. Přechodná fáze má trvat do léta příštího roku, pak bude značka fungovat už jen pod Mall.cz.

Více informací a veškerou nabídku najdou zákazníci na www.mall.cz/rozbaleno.

O Mall Group / Poznámka pro editory:

Mall Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2018 doručila svým zákazníkům více než 7,1 milionu objednávek. Strategií Mall Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group

 

 

Reklamy