Nová služba Moje Galaxy Express: Oprava telefonu do 48 hodin

Majitelé telefonů Samsung mohou nyní využít rychlejší opravu pro ještě větší pohodlí

Praha, 6. listopadu 2019 – Společnost Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o Express variantu, která zákazníkům zaručí opravu jejich telefonu Samsung do 2 pracovních dnů. V rámci této lhůty Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Služba platí jen pro záruční opravy prémiových modelů (aktuálně se jedná o Galaxy Note10/10+, Galaxy S10/10+, Galaxy Note9, Galaxy S9/S9+, Galaxy Note 8, Galaxy S8/S8+) a její cena je 349 Kč.

V případě, že by Samsung nestihl dodat telefon zpět na danou adresu v uvedené lhůtě, služba bude pro zákazníka zdarma. Lhůta 48 hodin v rámci pracovního týdnu začíná převzetím objednávky a telefonu od zákazníka. Služba Moje Galaxy Express se vztahuje na Prahu a její okolí do 20 km od hranic města. 

Více informací je na www.samsung.com/cz/mojegalaxy

O společnosti Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiruje svět a tvoří budoucnost svými transformačními myšlenkami a technologiemi. Společnost nově definuje svět televizorů, smartphonů, tabletů, nositelných chytrých zařízení a digitálních spotřebičů, síťových a paměťových prvků, LSI systémů, polovodičů a LED displejů. Nejnovější informace najdete v Samsung Newsroom na adrese http://news.samsung.com.