První tři týdny Black Friday trhají na e-shopech skupiny Mall rekordy. Nákupní svátek přitom vyvrcholí až na konci měsíce

Praha, 14. listopadu 2019 Za první tři týdny Black Friday zaznamenal e-shop Mall.cz růst tržeb o více než 30 procent oproti loňskému roku. Internetovým obchodům Mall se ale daří nejenom v Česku, ale i v ostatních zemích, kde skupina Mall působí. Jejími rekordmany jsou zatím Slovinsko a Chorvatsko, kde tržby meziročně rostou o více než 50 procent. E-shop letos spustil Black Friday s výrazným předstihem. Už v pátek 18. října jako první představil první dva tisíce akčních produktů s výraznou slevou.  

Na letošní sezónu se internetový prodejce Mall připravuje prakticky už od začátku roku, a to nejenom sortimentně, ale také kapacitně. Aktuálně na svém webu nabízí 480 tisíc položek. Meziročně se toto číslo zvýšilo o přibližně 200 tisíc. Mall.cz zároveň připravil spoustu novinek v oblasti doručení zboží zákazníkům. Počet jeho výdejních míst se v Česku oproti loňskému roku již více než zdvojnásobil na aktuálních 614. Své objednávky si zde mohou zákazníci vyzvednout ještě v den objednání. K dispozici jim jsou vlastní obchody Mall, partnerské Mall Pointy a Mall Boxy, které fungují 24 hodin 7 dní v týdnu. E-shop také zprovoznil služby, díky kterým zákazníci mnohem jednodušeji vyřídí vrácení zboží nebo vyberou způsob doručení. 

Zásadní pro nás je, abychom splnili vše, co zákazníkům slíbíme,“ říká Olda Bajer, CEO skupiny Mall, a dodává: „V rámci skupiny Mall se nám nyní daří ve všech zemích a již nyní jsou objemy tržeb na úrovni vrcholných dní loňské sezóny. Vedle Česka extrémně roste také Slovinsko a Chorvatsko, které zaznamenalo za uplynulé dva týdny meziroční růsty tržeb o více než padesát procent.“ 

Hity letošního Black Friday na Mall.cz 

Bezkonkurenčním trhákem se stal segment elektroniky, který poslední dva týdny dominuje prodejním číslům. Mezi nejprodávanější produkty patří televizory, jejichž prodeje rostou ve srovnání s loňským rokem o více než sto procent. Češi se připravují na nový vysílací standard a rozhodli se spojit příjemné s užitečným a pořizují nový televizor sobě a svým blízkým pod stromeček. K nejčastěji objednávaným modelům patří Sony KD-55XF7596 s 4K Ultra HD a úhlopříčkou 139 cm (55″). Velmi dobře se také prodávají televize Samsung s technologií QLED a OLED televize LG a Philips. Mall.cz je na ten největší nápor, který ještě očekává, připravený a dostatečně předzásobený. Skladem má tisíce kusů od různých modelů. 

Zájem roste také o chytré telefony a tablety. Tento sortiment si pod stromečkem přeje najít i čím dál více dětí. Zákazníci také více investují do designových domácích spotřebičů, k těm nejoblíbenějším patří kávovary DeLonghi, pračky AEG nebo parní čističe Kärcher. K vánočním bestsellerům patří hračky, a sice čím interaktivnější, tím lepší. K nejprodávanějším patří stavebnice Lego a Duplo a opětovný boom zažívají také produkty s pohádkovými motivy Frozen. Šampionem letošní sezóny je zatím Veselé jablíčko od Fisher-Price.

Více informací o Black Friday najdou zákazníci na www.mall.cz/black-friday.

O Mall Group / Poznámka pro editory:

Mall Group je největší e-commerce skupina střední a východní Evropy, jejíž portfolio kombinuje čtyři hlavní oblasti: tradiční e-commerce, online prodej potravin, internetovou televizi a finanční služby pro internetové nakupování. Působí v sedmi zemích a s více než dvěma tisící zaměstnanci nabízí své služby 90 milionům obyvatel střední a východní Evropy. Během roku 2018 doručila svým zákazníkům více než 7,1 milionu objednávek. Strategií Mall Group je vytvořit kolem samotného nákupu celou platformu rozšiřujících služeb a funkcí, aby se stala synonymem pro e-commerce skupinu 21. století. Je spoluvlastněná investiční skupinou Rockaway Capital Jakuba Havrlanta, skupinou PPF a EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Role řídícího akcionáře připadá skupině Rockaway.

Více informací na http://mallgroup.com/ a https://www.mall.cz/o-mall-group