iDNES Premium má 300 tisíc čtenářů. A stále přibývají

Produkt iDNES Premium mediální skupiny MAFRA, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu a je dostupný pouze registrovaným členům, roste raketovým způsobem. Přes 30 tisíc filmů, více než 16 tisíc audioknih, více než 10 tisíc exkluzivních vstupenek na jedinečné koncerty, či sportovní utkání – to jsou jen některé z výhod, které využilo 300 tisíc čtenářů za pouhé dva měsíce od spuštění produktu. Čtenost exkluzivních článků na iDNES Premium dosáhla neuvěřitelných 21 milionů. 

„Takový nárůst jsme nečekali ani v těch nejoptimističtějších odhadech. Je vidět, že jsme se strefili do správné kombinace exkluzivního čtení a zábavy,“ uvedl k projektu Štěpán Košík, předseda představenstva MAFRA, a.s.

Výhody členství mohou na adrese iDNES.cz/Premium čtenáři vyzkoušet zdarma až do 30. listopadu 2019. S posledním listopadovým dnem zkušební období skončí, členství už nebude bezplatné. 

Dosud zaregistrovaným čtenářům tím však nevzniknou žádné povinnosti. Ten, kdo aktivně nepřevede svůj účet do režimu placeného a neschválí platbu prostřednictvím platební karty, ale ztratí výhody prémiového členství. K jeho zachování není zapotřebí velká investice. V prvním měsíci zaplatí uživatel pouhou korunu, poté přejde na stálou platbu 39 korun měsíčně.

Za tuto na trhu bezkonkurenční cenu získá v prosinci i speciální balíčky výhod. Pokud se přihlásí do 5. prosince 2019, dostane do své schránky zdarma výtisk TV MAX, nejprodávanějšího televizního časopisu v ČR, s programem na celé svátky. 

Navíc pro čtenáře, kteří přejdou na placenou verzi, jsou připraveny speciální filmy, exkluzivní edice knih a elektronických předplatných. 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.