Matchday – nový originální televizní seriál od FC Barcelona, produkce: Barça Studio; distribuce: Rakuten

 

  • Původní seriál, který nabízí exkluzivní pohled do nedávné historie týmu a do života hráčů jako Messi, Piqué, Ter Stegen a Suárez, s doprovodem Johna Malkoviche

 

  • Zcela nový a exkluzivní obsah vytvořený produkčním studiem FC Barcelona poskytuje ojedinělý pohled do soukromí a života týmu na jeho cestě za vítězstvími i v momentech porážky
  • Premiérově uveden v Evropě na Rakuten TV: osm 45-minutových dílů je již na této platformě 

Praha, 29. listopadu, 2019 – Rakuten, Inc., FC Barcelona a Rakuten TV uvádějí Matchday – Inside FC Barcelona, oficiální televizní dokumentární seriál FC Barcelona TV, který nabízí exkluzivní záběry ze sezóny 2018-2019 a ukazuje, proč je Barça “vice než fotbalový klub.”  

Matchday – Inside FC Barcelona produkovalo Barça Studios, vlastní studio FC Barcelon ve spolupráci s Kosmos Studios, Rakuten, Inc. ve spolupráci s Rakuten H Collective Studio a Producciones del Barrio. 

Rakuten je od roku 2017 hlavním globálním partnerem FC Barcelona. Hlavním cílem spolupráce je motivovat lidi ke sportu. Rakuten také nabízí unikátní možnost nabídnout dokument fanouškům po celém světě. 

Sérii tvoří osm epizod, které nabízí pohled do života týmu a hráčů v průběhu neuvěřitelné sezóny 2018 – 2019. Seriál umožňuje nový pohled na kulturu a filosofii Barçy, jednoho z nejslavnějších fotbalových klubů všech dob. Seriál umožní divákům podívat se na opravdový život týmu a jednotlivých hráčů a sledovat je v momentech radosti z vítězství i smutku po porážce.

Matchday také dokumentuje život hráčů mimo hřiště a nabízí pohled do jejich soukromých životů. Diváci tak uvidí grilování u Luise Suáreze, kterého se účastní i Leo Messi a Jordi Alba; Gerarda Piqué, jak si užívá soukromý čas s rodinou; Marc-André ter Stegena, jak se podílí na navrhování svého nového domu; a Ivana Rakitice při vaření. 

Matchday přináší kultovní momenty z vybraných zápasů FC Barcelona v průběhu minulé sezóny, jako “El Clásico” zápas s Realem Madrid, který byl jedním z nejvíce sledovaných sportovním přenosem na světě. Ve dvou dílech uvidíme, jak se hráči na El Clásico připravují, jak se vypořádávají s tlakem před důležitým utkáním a jak zápas probíhal. Dokument namluvil herec John Malkovich.

V seriálu jsou také zahrnuty osobní příspěvky od různých lidí, kteří jsou součástí života Barçy. Mezi nimi Rafa, hasič, který při záchranné akci a následném výbuchu přišel o zrak, nicméně i nadále navštěvuje zápasy klubu na Camp Nou  nebo Andrey, fanoušek z Ruska, který FC Barcelona následuje všude. 

Premiéra Matchday exkluzivně na Rakuten TV proběhne dnes 29. listopadu. Následovat bude premiéra v Japonsku a globální distribuce prostřednictvím Rakutenu nebo ve spolupráci s partner v region APAC a USA. FC Barcelona má na dokument práva pro oblasti Afriky, Latinské Ameriky, MENA a Kanady. 

Pro všechny fanoušky Barçy, kteří chtějí mít blízko ke svým hrdinům i po shlédnutí seriálu Matchday exkluzivně na RTV, je k dispozici oficiální Barça komunita na Rakuten Viber, kde se pravidelně objevuje nový exkluzivní obsah ze života klubu. Komunita má v současné době vice než 2 miliony členů a spojuje fanoušky klubu z celého světa. Ti tam mohou nalézt novinky, informace o nadcházejících zápasech, kvízy a pohled do zákulisí klubu. Mohou také prostřednictvím chatbota hlasovat, jaké bude skóre nebo kdo bude hráčem zápasu a vyhrávat zajímavé ceny, které nelze koupit. Rakuten Viber tak fanouškům nabízí možnost pravidelně komunikovat se svým oblíbeným klubem. 

FC BARCELONA

FC Barcelona byla založena v roce 1899 a je v mnoha ohledech jedinečná. Klub vlastní více než 145 000 členů a může se pochlubit tím, že byla v posledních letech nejúspěšnějším klubem v Evropě. Od sezóny 2004/05 získala čtyři z pěti titulů vítěze Ligy mistrů v historii klubu a deset z celkových 26 titulů pro vítěze domácí ligy. „Barça“ je považována za „víc než klub“. Tým je známý svým jedinečným herním stylem, který tvoří společně úžasní hráči a trenéři. Klub je také výjimečný tím, že spoléhá na talent, které si sám vychová. 

To vše jde ruku v ruce se záměrem klubu stát se opravdu globální, nejobdivovanější a nejoblíbenější sportovní organizací na světe. Tato mise je podporována základními principy klubu, jako je pokora, úsilí, ambice, respekt a týmová práce. Barca je také známá pro svůj závazek vůči společnosti, který je realizován prostřednictvím Nadace FC Barcelona a její práce vzdělávat děti prostřednictvím pozitivních hodnot sportu. Tento nezastavitelný růst klubu v posledních letech vedl k dosahu na více než 340 milionů fanoušků po celém světě a učinil FC Barcelona světovým lídrem v oblasti sociálních médií.

RAKUTEN

Rakuten, Inc. (TOKYO: 4755) je globálním leadrem v internetových službách, které pomáhají jednotlivcům, skupinám a celé společnosti. Společnost byla založena v Tokyu v roce 1997 jako online tržiště a rychle se stala dodavatelem v oblastech e-commerce, fintech, digitálního obsahu a komunikace pro přibližně 1,3 miliardy lidí na celém světě. The Rakuten Group má vice než 18 000 zaměstnanců a funguje ve 30 zemích a regionech světa. Více informací zde: https://global.rakuten.com/corp/.

RAKUTEN TV

Rakuten TV – “Your cinema at home” – Rakuten TV je jednou z vedoucích společností nabízejících platformu Video On-Demand v Evropě a přináší divákům nejnovější filmy společně s nejnovějšími technologiemi v kompletním zážitku jako v kině na Smart TV. Rakuten TV je k dispozici ve 42 zemích světa a je součástí Rakuten, Inc., jednoho ze největších dodavatelů internetových služeb na světě. Společnost nabízí nejrůznější služby pro jednotlivce i obchodní partner se zaměřením na e-commerce, fintech a digitální kontent. Rakuten má centrálu v Japonsku a je známý pro svá partnerství s FC Barcelona, NBA, Golden State Warriors, Davis Cup a Spartan Race.