PRAHA, 9. PROSINCE 2019 // Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, dnes v České republice oficiálně spouští svůj online nákupní klub ‘Zalando Lounge’. Prostřednictvím Zalando Lounge mohou čeští zákazníci využít slevy až 75 % na více než 2 500 značek napříč různými kategoriemi. Akce se vztahují jak na obuv a oblečení pro ženy, muže i děti, tak na doplňky, sportovní oblečení i vybavení a zboží do domácnosti.
Se svými 25 miliony členy na celkem 14 evropských trzích je Zalando Lounge jedním z nejúspěšnějších nákupních klubů v Evropě. Klubové členství doplňuje svými exkluzivními slevami na prémiové značky tradiční nabídku Zalando. Akce jsou členům k dispozici pouze na omezenou dobu.
„Reakce českých zákazníků překonávají naše očekávání již od počátku působení Zalando v ČR v létě 2018. Právě proto jsme se rozhodli rozšířit naši nabídku o Zalando Lounge. Očekáváme, že představení klubu nám významně pomůže naplnit naše cíle v České republice. Ke značce Zalando chceme přilákat ještě více českých zákazníků, abychom se skutečně stali prvním místem, kam zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion,“ komentuje Martin Rost, Senior Vice President Zalando Offprice (Zalando Lounge and Outlets).
Zákazníci, kteří již na Zalando mají účet, se do Zalando Lounge mohou přihlásit se stejnými údaji prostřednictvím aplikace či na webových stránkách. Registrace je bezplatná a nezávazná. Každé ráno ve všední den v 7:00 a o víkendech v 8:00 poté dostanou přístup k exkluzivním kampaním. Slevy a jiné akce jsou k dispozici pouze po omezenou dobu od tří do pěti dnů a jen do vyprodání zásob.
O společnosti Zalando
Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 29 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení ve všech aspektech zákaznické cesty: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je, aby platforma byla prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion.